scooter stottert nu komt hij niet meer voorruit

Status
Not open for further replies.

Monster Citta

Well-Known Member
Gister ik zat op mijn scooter te rijden ik was blij dat die het deed ik rij 10 min lang ongeveer om te kijken naar mijn bougie kleur hij was nog beetje wit dus opeens ik zet ff mijn kappen dr op 30 min ongeveer mijn kappen dr op gezet en op een gegeven moment start ik hem ik rij ineens hij begint te stotteren en rijd ongeveer 5 k/mh per uur ik dacht als eerst aan bougie maar kep zonet een nieuwe bougie gekocht daar ligt het nu ook niet aan en trouwens hij loopt wel gwn stationair.
Wie o Wie kan mij helpen?wat het probleem is.
 
Advertisement - register to remove this

Het gaat om de blok mineraili

Setup is 50 cc orgineel
trgloop uitlaat technigas
carb 17,5 mm met 60 sproeier
voor race en achterkoppeling org

en ik stopte zonet een nieuwe de bougie erin ik starte hem ik het bleef voorkomen en toen ik de bougie eruit haalde was die pikkenzwart bij de uitlaat mond is het lekt het ook
 
en ik heb dr niet aan gesleuteld pandoriaantje ik snap ut ook ff kappen dr opgezet half uur stil gezeten ik kijk hij loopt gwn mooi stationair en ff vermelden dat ik de stekker van startmoter alleen heb dr uitgetrokken ik weet niet of dat wat uit maakt...
 
Massakabeltje aanleggen? Electrode afstand 0.45mm. Zet er gelijk groter sproeiertje in, want dit is beetje aan de kleine kant :).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top