Scooter starten zonder sleutel

Status
Not open for further replies.

->Sp3cIaL-ArK<-

Annick-Lovertjuh
Zoals de meesten hier ondertussen wel weten is er bij ons thuis ingebroken. Ze hebben zowel mijn scootersleutels als mijn reservesleutels meegenomen. Mijn scooter heeft al super lang niet meer even gelopen, dus wil hem eigenlijk vandaag even starten.. kan iemand me vertellen hoe ik dit kan doen dmv de kabeltjes achter het contactslot? (zonder iets kapot te maken!!)

Btw ik begrijp het wel als hier geen antwoord op gegeven mag worden..

Advertisement - register to remove this

als je je kappen eraf haalt, ronde contact, zie je allemaal draadjes vanaf je contact komen, naar ene stekkertje
dat stekkertje maak je gewoon los... iesie

Ik heb net het stekkertje losgetrokken achter het slot, en hij startte na 2 maanden niet gelopen te hebben met een halve kick :D:D trouwens.. als ik dat ding uit wil zetten gewoon het stekkertje weer insteken neem ik aan?!

Originally posted by ->Sp3cIaL-ArK<-
Ik heb net het stekkertje losgetrokken achter het slot, en hij startte na 2 maanden niet gelopen te hebben met een halve kick :D:D trouwens.. als ik dat ding uit wil zetten gewoon het stekkertje weer insteken neem ik aan?!

ja :) maar laat dit niet aan al te veel mensen zien want mensen kloten er graag mee :)

Eigen ervaring :P

Status
Not open for further replies.
Back