Scooter starten op afstand

kilzone

Well-Known Member
Hallo, ik wil met een zendertje me scooter laten starten op afstand. Weet iemand mischien hoe je zit zelf kan maken? Weet wel dat ik een contact van me start knop over me contactslot moet zetten, zodat ik zonder dat ik me sleutel erin doe, toch me scooter kan starten. of werkt dit niet?

Wie kan mij een schema sturen hoe zon bedradingsschema eruit ziet?

heb een aprillia sr www
 
Advertisement - register to remove this

Echt onzin dit. Om te rijden moet je er toch naartoe lopen, hij rijdt niet vanzelf naar je toe hoor :S. Hoeveel moeite is het nu om je sleutel in het contactslot te doen en hem zelf te starten? Wie dit destijds verzonnen heeft is imo echt waardeloos. Maar als je het dan per sé wil hebben, kun je volgens mij ook inderdaad beter zoeen alarm kopen waar dit bij zit, zoals speedyfight 1 al zegt.
 
dit is toch niet wat hij vraagt :S , dus hou die nutteloze berichten voor je, wat je kan proberen is een losse afstandbediening kopen met een sensor ( apparaatje ), die kan je kopen bij elektro speciaal zaken. dan krijg je het dvd speler effect, met een afstandbediening je dvd speler aanzetten

succes
 
Beter koop je zo'n alarm waar het in zit.. f googlen en je hebt er zo gevonden, en ze kosten ook nog geen drol.. 30 euro oid als je hem vanuit duitsland besteld (waar een vriend van mij hem van heeft besteld)

en mike stfu, waarom meer moeite en ws geld uitgeven als het makkelijker kan + je hebt meteen een alarm
 
je zou iets op moeten vinden dat je dan 2 knopjes gelijk kunt indrukken, dat is dan de electro start knop, de remlicht schakelaar.
Als je op die 2 een ontvanger kan plaatsen. En de 3e knop je contact aanzetten. Maar dit word met een mechanische beweging gedaan. dus,,,(sleutel omdraaien).
Moeilijk klusje succes ermee
 
Beter koop je zo'n alarm waar het in zit.. f googlen en je hebt er zo gevonden, en ze kosten ook nog geen drol.. 30 euro oid als je hem vanuit duitsland besteld (waar een vriend van mij hem van heeft besteld)

en mike stfu, waarom meer moeite en ws geld uitgeven als het makkelijker kan + je hebt meteen een alarm


Dit klopt, maar hij vroeg hoe hij er zelf 1 kon maken, hij vroeg niet of het kon met een alarm :+



inderdaad als je een alarm koopt waar dit op zit ben je het beste uit.
en mike je scooter is geen dvd speler.
loop jij maar lekker met die dvd afstandbediening in je jas rond.


Bij jou ook weer, leer is lezen een nadenken :L


Hij heeft er niks aan als 20 mensen zeggen dat hij bter een alarm kunt kopen. 1 is genoeg. Ik had het over een dvd effect, dus geen dvd sensor op je scooter en de afstandbediening in je zak {!
 
waarom moeilijk doen als het makkelijk ook kan?
er word iets geroepen door de topic starter wat nergens op slaat.
antwoord heb ik en al andere al geven.
dus lijkt mij simpel.
kan nu wel een slotje op.
 
Ik zou er nog maar eens overnadenken met je scooter starten op afstand.
Ik ken ook zo'n jonge die dat heeft gehad, en toen hadden ze heel leuk op school zijn gaskabel was opgedraait x| . nouja reken maar uit
 
je zou iets op moeten vinden dat je dan 2 knopjes gelijk kunt indrukken, dat is dan de electro start knop, de remlicht schakelaar.
Als je op die 2 een ontvanger kan plaatsen. En de 3e knop je contact aanzetten. Maar dit word met een mechanische beweging gedaan. dus,,,(sleutel omdraaien).
Moeilijk klusje succes ermee
Als je het zaakje met een relais parallel schakelt dan hoef je het contactslot niet om te draaien, is niet zo moeilijk dus;)


waarom moeilijk doen als het makkelijk ook kan?
er word iets geroepen door de topic starter wat nergens op slaat.
antwoord heb ik en al andere al geven.
dus lijkt mij simpel.
kan nu wel een slotje op.
Wie bepaald dat het nergens op slaat? Als hij dat wil en jij vind het onnodig dan is dat jou probleem, niet het zijne.
Wat jij zegt slaat nergens op, een slotje? een slotje op je PC moet je krijgen:rolleyes:
Als een mod het nodig vind dat er een slotje op moet, of de topic starter wilt het zelf, dan komt dat vanzelf wel, maar het zal iig niet aan de vraag liggen, eerder aan de gare kortzichtige reacties.

Misschien wil ie wel een overval plegen en z'n scooter niet met de sleutel erin en een lopende motor buiten laten staan:+

Het is dat mijn scooter 's avonds niet buiten staat, anders zou het best makkelijk kunnen zijn...ik heb een watergekoelde scooter zonder thermostaat, dus het duurt aardig lang voor dat ie een beetje op temperatuur is (zeker in de winter als het goed koud is), ff starten van binnen zonder dat je een jas aan moet trekken of koukleumen en rustig wachten tot ie warm is, sleutel erin, van het stuurslot af en wegrijden.....daarbij komt nog dat huiskamers niet altijd op de begane vloer zijn...etc.
Genoeg te bedenken waarom iemand dat zou willen, als iemand dat overdreven vind...fijn, jou probleem.
Waarom luisteren mensen naar Jan Smit, Frans Bauer...etc.? dat slaat toch nergens op? Eminem en 50Cent zijn toch veel beter?
Idd, wat de een goed/mooi/leuk/handig... vind hoeft een ander niet zo te vinden, als je dat niet snapt of als je vind dat wat jij vind vele malen beter is dan word het tijd dat je:
1) Wakker word en je realiseert dat mensen verschillen.
2) Een boek schrijft waarin je ons al je geheimen voor een betere kijk op.... alles(?) vertelt.

@ kilzone: Het is te doen, maar dan ben je ongeveer (Tenzij je genoeg kennis van elektronica hebt) net zoveel kwijt als een alarm waar die functie al op zit, maar dan zonder alarm...dus een alarm met die functie lijkt mij de beste oplossing.
 
kob wat een lul verhaal.
ik weet niet of je het weet maar er zijn mensen die zich aan figuren
zo als jij zich ergeren.
lekker die scooter met draaiende motor voor de deur op de vroege morgen.
wat een klote actie is dat.
als dat bij mij in de straat zou gebeuren zou ik er wat van gaan zeggen.
en wil die persoon niet luisteren zijn er nog een hoop andere middelen
om hem wel dat aan zijn verstand te peuteren.
er zijn meerdere mensen die in je straat wonen
en je bent zeer beslist niet remie.
dat laten warm draaien is ook nog eens slecht.
maar ja dat heb jij nooit gehoord van een scooter monteur.
laat staan gevraagt.
en dan niet aan een beun de haas vragen maar aan een persoon
die erkend reparateur is van scooters.
 
ik denk dat jij hier de persoon bent waar iedereen zich aan ergerd speedyfight :)

en warmdraaien moet echt wel gebeuren hoor,
bij gietijzer niet echt, alu weer wel.
op motoren moet het zelfs anders lopen ze zo kapot. :)

zegt de scootermonteur btw....
 
inderdaad als je een alarm koopt waar dit op zit ben je het beste uit.
en mike je scooter is geen dvd speler.
loop jij maar lekker met die dvd afstandbediening in je jas rond.
is toch vet steek er nog 13inch flatscreen in me subwoofers
ps3 ofzo...
wrm moet je trouwens een afstand starter hebben:p
wat is het een moeite voor gewoon optestappe sleutel insteke draaie
en daarvoor heb je geen baterijtjes voor nodig
 
kob wat een lul verhaal.
ik weet niet of je het weet maar er zijn mensen die zich aan figuren
zo als jij zich ergeren.
lekker die scooter met draaiende motor voor de deur op de vroege morgen.
wat een klote actie is dat.
als dat bij mij in de straat zou gebeuren zou ik er wat van gaan zeggen.
en wil die persoon niet luisteren zijn er nog een hoop andere middelen
om hem wel dat aan zijn verstand te peuteren.
er zijn meerdere mensen die in je straat wonen
en je bent zeer beslist niet remie.
dat laten warm draaien is ook nog eens slecht.
maar ja dat heb jij nooit gehoord van een scooter monteur.
laat staan gevraagt.
en dan niet aan een beun de haas vragen maar aan een persoon
die erkend reparateur is van scooters.


{! Wie heeft het hier over 's ochtends?

Jij een scooter moneur ? x| Dan zou ik je klanten maar niet zo behandelen |(


Als je het zaakje met een relais parallel schakelt dan hoef je het contactslot niet om te draaien, is niet zo moeilijk dus;)



Wie bepaald dat het nergens op slaat? Als hij dat wil en jij vind het onnodig dan is dat jou probleem, niet het zijne.
Wat jij zegt slaat nergens op, een slotje? een slotje op je PC moet je krijgen:rolleyes:
Als een mod het nodig vind dat er een slotje op moet, of de topic starter wilt het zelf, dan komt dat vanzelf wel, maar het zal iig niet aan de vraag liggen, eerder aan de gare kortzichtige reacties.

Misschien wil ie wel een overval plegen en z'n scooter niet met de sleutel erin en een lopende motor buiten laten staan:+

Het is dat mijn scooter 's avonds niet buiten staat, anders zou het best makkelijk kunnen zijn...ik heb een watergekoelde scooter zonder thermostaat, dus het duurt aardig lang voor dat ie een beetje op temperatuur is (zeker in de winter als het goed koud is), ff starten van binnen zonder dat je een jas aan moet trekken of koukleumen en rustig wachten tot ie warm is, sleutel erin, van het stuurslot af en wegrijden.....daarbij komt nog dat huiskamers niet altijd op de begane vloer zijn...etc.
Genoeg te bedenken waarom iemand dat zou willen, als iemand dat overdreven vind...fijn, jou probleem.
Waarom luisteren mensen naar Jan Smit, Frans Bauer...etc.? dat slaat toch nergens op? Eminem en 50Cent zijn toch veel beter?
Idd, wat de een goed/mooi/leuk/handig... vind hoeft een ander niet zo te vinden, als je dat niet snapt of als je vind dat wat jij vind vele malen beter is dan word het tijd dat je:
1) Wakker word en je realiseert dat mensen verschillen.
2) Een boek schrijft waarin je ons al je geheimen voor een betere kijk op.... alles(?) vertelt.

@ kilzone: Het is te doen, maar dan ben je ongeveer (Tenzij je genoeg kennis van elektronica hebt) net zoveel kwijt als een alarm waar die functie al op zit, maar dan zonder alarm...dus een alarm met die functie lijkt mij de beste oplossing.


GVD de 1 die het begrijpt :winner:

Die jongen vraagt hier iets normaals, in het vragen topic, geen topic over je mening :Z


waarom moeilijk doen als het makkelijk ook kan?
er word iets geroepen door de topic starter wat nergens op slaat.
antwoord heb ik en al andere al geven.
dus lijkt mij simpel.
kan nu wel een slotje op.

who the fock ben jij om te beslissen dat ie dicht moet :X
 
Back
Top