Scooter start wel maar komt niet in beweging

Jbonit

Member
Ik sinds kort een probleem met me scooter hij start wel. Alleen als je gas bij geeft en blijft niet stadtionair. Waneer je meer gas geeft hoor je datie hoger toeren gaat. Je hoort beetje geratel van uit de motorblok. na halve minuut valt ie van zelf uit. Wat ik zelf heb geprobeerd is grotere sproeier,Andere bougie carter gecheckt.iemand die weet waar dit aan kan liggen?
De scooter is

keeway hurricane 50 cc 2t
2008
Ongeveer 9800 km gereden
Sproeier is 68.
 
Advertisement - register to remove this

Ik denk een vet wat er niet meteen uitloopt als het warm wordt , denk je ook aan het inwendige van de pomp , normaal wordt dit gesmeerd door de tweetakt olie . Ik heb wel eens gelezen dat ze hem vullen en dan de in en uitgang met elkaar verbinden , maar heb hier geen ervaring mee.
 
Je zegt dat ie niet stationair loopt en dan afslaat? Je hebt er een grotere sproeier opgezet! Mijn eerste ingeving is dat er daardoor teveel benzine tov lucht is. Dus de verhouding voor een goede ontbranding lijkt me niet goed. Zet de oude sproeier en bougie er weer op en kijk wat ie dan doet! En het geratel? Hoelang geleden heb je de kleppen weer eens opnieuw laten afstellen!
 
Je zegt dat ie niet stationair loopt en dan afslaat? Je hebt er een grotere sproeier opgezet! Mijn eerste ingeving is dat er daardoor teveel benzine tov lucht is. Dus de verhouding voor een goede ontbranding lijkt me niet goed. Zet de oude sproeier en bougie er weer op en kijk wat ie dan doet! En het geratel? Hoelang geleden heb je de kleppen weer eens opnieuw laten afstellen!
welkom marc.
je reageert op een verhaal van 2 jaar oud en als je goed leest, gaat het over een 2t, oftewel een tweetakt. welke kleppen moet ie dan stellen?
 
Back
Top