Scooter start warm goed en koud bijna niet wat kan het zijn??

Advertisement - register to remove this

ik had het in het begin ook d8 ik(toen ik hem net gefixt had). ook toen ik een net nieuwe uitlaat had....

me auto start deed het toen niet en ik stond dus letterlijk 5 min te kicken.... dan ben je gouw moe....

maybe inrijden en over een tijdje weer kijken?
 
met dit weer moet ik 100x trappen :|

heey mense... ik post maar in een oude topic...beter dan weer een nieuwe openen.

maar met het weer zoals vandaag, richting nul graden, moet ik echt 10 minuten lang trappen voor ie het begint te doen...
ik heb aan SR WWW met hand choke
laser x pro
polini speedcontrol
luchtfilter nog begrensd
en proeier 72 ongeveer....

choke aan en uit werkt niet en dan met gas geven en geen gas....helpt allemaal niet....
en nu de vraag: wie o wie heeft een idee :D.........

en ohjah....iemand zei ook x tege me dat misschien je carb bevroren kon zijn....ma kweet niet of dat uberhaupt wel kan....

houdoe

\\edit\\ en me electrische start is doorgefikt ofsow...dus die doet het sowiesow niet....misschien een detail....maar ok :p
 
bmxtreem said:
jah okeeej....maar waarom doet mijn scooter het dan niet en ieder andere van het schoolplein wel....

heeft iemand idee waar het aan kan liggen??

komt normaal niet voor bij luchtgekoeld (niet vaak) , maar 72 sproeier is iig al veel te klein , zet er maar een 76 in..
 
kleur van de bougie is namelijk mooi....koffiebruin....had ik al naar gekeken...ma k wil wel ff probere grotere sproeier... dan ga ik ook wel me carb en rest van het blok cleanen...is idd btje viezig.... bedant voor de info tot zover...

slaap lekker meiden!!! laterssss
 
Eigenlijk is het antwoord zo voor de hand liggen om de vraag van de topicstarter dat je misschien voor niks een oorzaak gaat proberen te vinden die er niet is:

Een koude motor start altijd moelijker dan een warme motor. Ja zo simpel is het :)
 
Back
Top