Scooter start niet

Stijnnooijen

New Member
ik heb sinds kort een zip 2 takt. Hij liep heel goed op het begin maar uiteindelijk toonde hij een paar rare dingen aan zoals uitvallen tijdens het rijden en bij stationair lopen. Nu start hij niet meer en ik weet niet meer wat ik moet doen.
Ik heb al m’n membraan, boegie, zuiger en cilinder vervangen.
Ik heb een 17,5 carburateur met een 67 sproeier
 
Advertisement - register to remove this

ik heb sinds kort een zip 2 takt. Hij liep heel goed op het begin maar uiteindelijk toonde hij een paar rare dingen aan zoals uitvallen tijdens het rijden en bij stationair lopen. Nu start hij niet meer en ik weet niet meer wat ik moet doen.
Ik heb al m’n membraan, boegie, zuiger en cilinder vervangen.
Ik heb een 17,5 carburateur met een 67 sproeier
Hoi,

Om te beginnen zal je moeten kijken naar deze 3 punten: vonk, compressie en mengsmering.

En vanaf die drie punten moet je beginnen met het elimineren proces. Ik ben ook benieuwd maar wat voor uitlaat je hebt, soms kan het ook dat alle drie punten goed zijn maar dat de uitlaat is dichtgekoolt.
 
Hoofdsproeier 67???
trek de Cilinder er af , grote kans op warmloper ...
Hoe zie je dat je een warmloper hebt
Post automatically merged:

Hoi,

Om te beginnen zal je moeten kijken naar deze 3 punten: vonk, compressie en mengsmering.

En vanaf die drie punten moet je beginnen met het elimineren proces. Ik ben ook benieuwd maar wat voor uitlaat je hebt, soms kan het ook dat alle drie punten goed zijn maar dat de uitlaat is dichtgekoolt.
Ik heb net een nieuwe boegie dus de vonk zou er moeten zijn toch? Hoe kan je de compressie meten? En ik heb een oliepomp dus dat doet hij vanzelf. En ik heb een sito plus 579 uitlaat, maar die is best veroest.
 
Last edited:
Back
Top