Scooter start niet

Amer

New Member
Hoi

Ik heb een speedfight 3 gekregen, speedfight start niet, nieuwe cilinder er in gedaan en nieuwe carburateur er op maar hij wil nogsteeds niet aan met kicken, er zit trouwens ook een nieuwe bougi in en er komt een vonk van af waar kan het nog aan liggen ik weet me even geen raad meer

Alvast bedankt.

Advertisement - register to remove this

2-Takt ??? 4-Takt ???
Lekker duidelijk .....
Sorry 4 takt 50 cc
Post automatically merged:

Loopt de carb vol met benzine , heb je compressie ? Wordt je bougie nat tijdens het starten , geeft hij teken van leven met een beetje start pilot ,of remmenreiniger in de carb spuiten
Nee compressie niet getest, ik heb transparante buisjes gebruikt dus ik kan wel zien dat de benzine de carb berreikt, niet veel teken van leven helaas als ik kick dan brand het beeldscherm een beetje maar voor de rest niet veel

word de bougie niet nat , heb je kans dat er geen Vacuum gezogen word aan de brandstof pomp , vaak is een slangetje lek/ verteerd .
Welk jaar is dat ding ? zonder CDI start die niet .
Nieuwere modellen hebben een ECU d8 ik ...
Tevens zou ik controleren of de distributie op tijd staat .

word de bougie niet nat , heb je kans dat er geen Vacuum gezogen word aan de brandstof pomp , vaak is een slangetje lek/ verteerd .
Welk jaar is dat ding ? zonder CDI start die niet .
Nieuwere modellen hebben een ECU d8 ik ...
Tevens zou ik controleren of de distributie op tijd staat .
Hij komt uit bouwjaar 2013,

Ik ben normaal ook gewend om een cdi te zien maar die zat er bij deze niet op ik dacht Miss iets van speedfight ofzo :(

Back