jayvanveen

Member
Ik wilde vanochtend mijn scooter starten en toen deed ie t niet meer, met elektrisch wilde ik gas bijgeven en toen moest ik hem helemaal opentrekken zodat ie aanbleef ( heel zacht stationair ) als ik dan t gas losliet viel die uit. Toen deed ie t helemaal niet meer want als ik t nu doe hoor ik het geluid van de elektrische start maar gas opentrekken doet helemaal niks.. kickstart doet t al een tijd niet meer, voor mijn gevoel zit alles goed maar het voelt alsof het ronsel er niet inzit de kickstart gaat heel makkelijk naar onder en terug. Ik heb dus 2 problemen eig…
 
Advertisement - register to remove this

Als je kickstart gemakkelijk naar onder gaat heb je weinig compressie, dit zou starten ook lastig / onmogelijk maken. Kan komen door een lekken kering of je cilinder / zuiger welke krassen heeft.
 
je zou hem voor de zekerheid een beurtje kunnen geven , vergeet dan ook je kleppen niet te stellen. En eventueel voor de zekerheid de compressie meten , al zou dat na 8000km nog goed moeten zijn. Van welk jaar is hij ? injectie of carb versie
 
Back
Top