Scooter start niet

Hoastinq

New Member
La souris scooter
Ik was aan het rijden hij verloor power, ik ging stilstaan bleef lopen ik reed weg na 10meter viel die uit.

- Kwam erachter dat ie vonkte maar niet starten
- kwam erachter dat ie geen benzine (trok geen vacuum )kreeg ik keek de cilinder na zuiger naar de kloten, heb de zuiger en cilinder vervangen.
krijg nu wel benzine maar start nog niet BOUGIE wordt NIET nat dus blijft droog

wie kan mij helpen?
 
Advertisement - register to remove this

nee. Maar wel fijn om zeker te weten. En vond het raar dat de cilinder meteen als eerste vervangen werd. Doe je meestal met een 2t, niet een 4t
Post automatically merged:

La souris scooter
Ik was aan het rijden hij verloor power, ik ging stilstaan bleef lopen ik reed weg na 10meter viel die uit.

- Kwam erachter dat ie vonkte maar niet starten
- kwam erachter dat ie geen benzine (trok geen vacuum )kreeg ik keek de cilinder na zuiger naar de kloten, heb de zuiger en cilinder vervangen.
krijg nu wel benzine maar start nog niet BOUGIE wordt NIET nat dus blijft droog

wie kan mij helpen?

krijgt wel benzine maar de bougie is droog? Er komt dus benzine uit de slang de carb in? Maar komt het er dan ook weer uit?
En wanneer zijn de kleppen voor het laatst gesteld? Bij ching chang chong scooters moet dat best vaak gebeuren.
 
nee. Maar wel fijn om zeker te weten. En vond het raar dat de cilinder meteen als eerste vervangen werd. Doe je meestal met een 2t, niet een 4t
Post automatically merged:



krijgt wel benzine maar de bougie is droog? Er komt dus benzine uit de slang de carb in? Maar komt het er dan ook weer uit?
En wanneer zijn de kleppen voor het laatst gesteld? Bij ching chang chong scooters moet dat best vaak gebeuren.
Kleppen gesteld bij cilinder vervangen, dusja ik weet niet wat t kan zin
 
Ik lees even mee want heb het zelfde probleem cilinder ook vervangen, kleppen gesteld, bougies vervangen. Gaat om la souris van 2020 kilometer stand 3600. Kickstart doet het ook niet. Je hoort hem soms wel en soms niet elektrisch ‘aanslaan’ maar verder niets
 
Ik snap iets ook niet.
Er komt benzine uit de kraan en de carb is schoongemaakt, maar er komt nogsteeds geen brandstof in de cilinder terecht?

Weet je zeker dat alles van de cilinder goed gemonteerd zit?
 
Hetzelfde probleem bij mijn GY6 50cc 4t.

Ik heb de kop, nokkenas, carburateur enzo allemaal al vervangen.
Hij vonkt prima.
Nokkenas op het juiste merkteken.
Compressie 11 bar, maar lijkt wel of hij niet aanzuigt.
Toch wel blazen uit de uitlaat, dus hij lijkt wel te ademen.
 
Back
Top