Scooter start niet

Status
Not open for further replies.
Hallo, laatst heb ik een pgo rodoshow 70cc aangeschaft via marktplaats, nieuwe kickstart erop en hij liep 2 dagen echt super goed. Nou start die sinda vandaag niet meer. Carburateur al nagekeken alles in orde. Het kan misschien zijn dat mijn scooter verzopen is ofdat de choke niet werkt. Maar zeker weten doe ik het niet. Ik kan kicken wat ik wil maar hij gaat niet aan. Benzine kraan open en contact aan maar hij doet niks. Iemand een oplossing?
 
Advertisement - register to remove this

Hallo, laatst heb ik een pgo rodoshow 70cc aangeschaft via marktplaats, nieuwe kickstart erop en hij liep 2 dagen echt super goed. Nou start die sinda vandaag niet meer. Carburateur al nagekeken alles in orde. Het kan misschien zijn dat mijn scooter verzopen is ofdat de choke niet werkt. Maar zeker weten doe ik het niet. Ik kan kicken wat ik wil maar hij gaat niet aan. Benzine kraan open en contact aan maar hij doet niks. Iemand een oplossing?
Vonkt je bougie? Is hij nat of droog?
 
Ja hij vonkt wel, alleen hij wil niet aangaan en hij reed de laatste dag ookal niet zo goed, waaran kan dat liggen? Aan de choke mischien?
In principe dient de choke ervoor om meer benzine door te geven aan de carburateur wanneer die koud is.
Wil je de choke testen, dan kun je het volgende doen:
Choke testen.PNG

Ik ben zelf niet van mening dat de scooter hierdoor helemaal niet start.
 
Probeer eens remmen reiniger in luchtinlaat van carb te spuiten en te starten. Vonkt hij ook genoeg, dus iedere keer dat je de motor hoort slaan bij elek starten. Choke gaat niet snel kapot BTW.
Ik zou dus eerst de accu meten en bovenstaand.
 
Probleem al opgelost denk gewoon dat hij verzopen was, ik heb alleen een kickstart elektrische start heb ik niet want mn startmotor is kapot. Ik heb hem gister na 2 keer kickstarten weer aan de praat gekregen. Denk echt dat die verzopen was
 
Probleem al opgelost denk gewoon dat hij verzopen was, ik heb alleen een kickstart elektrische start heb ik niet want mn startmotor is kapot. Ik heb hem gister na 2 keer kickstarten weer aan de praat gekregen. Denk echt dat die verzopen was
Fijn om te horen. Veel plezier met rijden toegewenst!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top