Scooter start niet Snel hulp gevraagt!

Status
Not open for further replies.

superdavey

Well-Known Member
hoi hier het verhaal ,


ik had mijn blok laten reviceren , daarbij heb ik een dr70 + Yasuni R + 17.5 carb en power 1 vario gehaalt.

alles weer eronder , Gistere had ik een uur gekickt met als resultaat dat hij 3x aan ging maar na paar sec weer uitviel en een keer heb ik echt gereden. maar toen had hij een dikke rookwolk uit de uitlaat en reed hij net 20. zodra ik stil stond viel die weer uit en kreeg ik hem niet meer aan. ik heb sproeier 80 en 88 geprobeert. vandaag kreeg die ook opeens geen benzine meer in het vlotterbakje wat ik ook vreemt vondt want gistere deed hij het wel nu heb ik het vlotterbakje vollaten lopen door op de vacuum slang te zuigen. Nou er zit ook een nieuwe bougi in maar hij doet het gewoon egt niet... Aub hulp! ik word zo helemaal gek van da ding!

Edit : Ik heb er sproeier 70 in gedaan en als ik nu kick wil hij zeg maaar bijna aan! hij wil egt maar slaat net niet egt aan. ook staat de luchtschroef op 2 slagen en stationair schroef vrij ver in de carb. geschroeft. :W

Hopelijk heeft iemand een antwoord ik word er gekkkkk van! hij moet rijden!
 
Advertisement - register to remove this

mja , dan moet je naar degene gaan die dat blok heeft gereviseerd..

en daarom is het ook waardeloos om je blok wel weg te brengen maar je scooter niet..

want nu heb je eigenlijk maar een halve revisie , terwijl als je de scooter in zijn geheel had laten klaarmaken was het nu goed geweest...
 
uhmm ja... Dit vind ik een beetje onzin zo krijg ik hem niet aan het lopen ik heb hun ook gebelt maar hun hebben het alleen gereviceert meer niet dusja hun kennen er ook niks aan doen? Heb je wat aan fotos?
 
precies , dus breng m daarheen en dan weet je zeker dat het goed komt..

want nu heb je alleen maar kans dat het misgaat , kun je straks weer allemaal nieuw spul erin zetten..

zo zie je dus , alleen een blok reviseren is gewoon niks waard..

je bent bu weinig verder ..

maargoed , we gaan het proberen, wat heb je er wel zelf en wat niet zelf eraan gebouwd?

wie heeft het gereviseerd? een bedrijf oid?

wat voor scooter is het?

wat is de exacte setup , wat is de exacte afstelling van de vario , drukveer , sproeier etc etc.
 
Komtie !

Bedrijf die het heeft gedaan is VHS tuning (van hout) in geldrop

Setup :
Dr70
17.5 dellorto @ 70 (nu probeert hij nog aan te gaan en soms lukt het maar hij valt gelijk weer uit) bij 80 wou die na een uur proberen te starte
power 1 vario
yasuni r

rollen zijn 6.5 gram (kweet veel te zwaar)
gele trekveren en witte drukveer!

het is een Gilera runner uit ongeveer 2004

dit was het wel ik heb ook nog fotos van hoe ik alles in elkaar heb gezet en dat is eigenlijk alles , de cilinder de zuiger de vario de carb ,... dit is niet de eerste keer dat ik dat doe btw :p niet dat je denkt dat ik helemaaaal niks weet maar ik doe mun best hier heb je wat fotos :)











 
je hebt iig al de verkeerde carburateur..

dit is 1 voor een minarelli ,daar zitten de verkeerde sproeiers en gasnaald in , eigenlijk zou je dus een piaggio versie moeten nemen.

de sproeier is dan nu veel te klein, probeer eens rond de 90 , de gasnaald is namelijk al veel anders..
 
nou wat je zegt was onzin het is de piaggio versie dat is 1 ten 2e hij loopt nu super hij pakte valse lucht bij het membraam! alles is dus gefixt hij loopt nu super ;) sproeier 70 is hij koffiebruin :D dus eigenlijk heb je niks aan deze scooterfora
 
nou wat je zegt was onzin het is de piaggio versie dat is 1 ten 2e hij loopt nu super hij pakte valse lucht bij het membraam! alles is dus gefixt hij loopt nu super ;) sproeier 70 is hij koffiebruin :D dus eigenlijk heb je niks aan deze scooterfora



wil jij je grote smoel wel even houden in vervolg , ik ben je aan het helpen , en dan krijg ik een grote bek??

zo werkt dat niet op een forum!!

ik denk ook niet dat je hier nog lang bent als je zo doorgaat!!

ik kan zo zien overigens dat het absoluut GEEN piaggio versie is...

wat denk je wel niet!! :|
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top