scooter start niet op accu maar wel met kickstart

emjayel

Well-Known Member
hallo mensen,

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik kom er niet uit!!!

2 week geleden was mijn scooter omgevallen..
ik heb een VOM scooter namelijk de Bella Milano snor

voordat ie was gevallen reed ie nog prima.. Nu rijd ie echt 3x ... !!!
Hij start niet meer elektrisch maar wel via de kickstarter
mijn verlichting doet het gewoon MAAR mijn toeter werd steeds minder luid en mijn knipperlichten minder fel.. vandaag de dag doen mijn toeter en knipperlichten het nog steeds niet niet. hij trekt ook minder snel op en komt heel langzaam op gang wat normaal niet zo is..

Ik heb een druppel lader gekocht en mijn accu eraan gezet..

Weten jullie ook waar het probleem zit en waar ik nog kan kijken?

ik lees en zoek veel op google maar kom er niet uit.. weten jullie ook waar de stroom regelaar of spanning regelaar hoe zo'n ding ook heet zit?9||6
 
Advertisement - register to remove this

Bij de meeste scooter zit de spanningsregelaar onder de buddy, bij sommige modellen wil hij ook nog wel eens voor bij het stuur zitten (achter die kappen dus).

Met deze symptomen lijkt het er inderdaad op dat je spanningsregelaar kapot is.
Maar dit zou niks met het rijden van de scooter te maken moeten hebben.

En zou je misschien kunnen uitleggen hoe hij nu rijd? Maakt hij meer lawaai, start hij slecht? Trekt ie trager op? Zo ja, kijk eens of je luchtfilter er nog fatsoenlijk op zit.
 
hij rijdt langzamer dan dat ie deed, hij maakt idd meer lawaai en trekt zeker trager op.. ik ben nu bezig met mn scooter.. ik zal wel ff tjekke of mijn luchtfilter er nog goed op zit..
 
oke verlichting en toeter is nu gefixed.. er was een stekkertje los..
maar nu mijn trekkracht... hij trekt nu langzamer en doet er langer over om op de top te komen.. ik heb nu net mn sproeier doorgeblazen maar het probleem is er nog steeds.. wie kan mij helpen?
 
Back
Top