Scooter Start Niet Naar Losgaande Cabrateur

SpeedfightFerry

Merkkleding Te KOOP
Hoi Hoi,

gisteren wezen touren met de jongens super lekker gereden enz.

op de laaste 4 km viel de scooter me uit en kwam niet meer aan de praat.,

vanmorgen even gekeken , ( Schroeven die van cilinder naar cabrateur lopen waren eruit getrilt dus hij kreeg valse lucht , )

en me vacum kabel was eruit . dit weer goed in orde gemaakt en hij starte weer 15 sec laten lopen kon ook gas geven toen weer uitgezet

daarna wil ik weer vertrekken gaat die weer niet aan :O

wel had ik dat mijn gas maar een heel klein beetje kon draaien en heel schroef , 2sec . toen losgelaten en toen ging die weer soepel weet niet als dit er iets mee te maken heeft maar even als info.

weet iemand waar dit nu aan kan liggen dat die niet start ?
 
Advertisement - register to remove this

Hoi Hoi,

gisteren wezen touren met de jongens super lekker gereden enz.

op de laaste 4 km viel de scooter me uit en kwam niet meer aan de praat.,

vanmorgen even gekeken , ( Schroeven die van cilinder naar cabrateur lopen waren eruit getrilt dus hij kreeg valse lucht , )

en me vacum kabel was eruit . dit weer goed in orde gemaakt en hij starte weer 15 sec laten lopen kon ook gas geven toen weer uitgezet

daarna wil ik weer vertrekken gaat die weer niet aan :O

wel had ik dat mijn gas maar een heel klein beetje kon draaien en heel schroef , 2sec . toen losgelaten en toen ging die weer soepel weet niet als dit er iets mee te maken heeft maar even als info.

weet iemand waar dit nu aan kan liggen dat die niet start ?

zuig is aan die vacuum slang zet m er weer op en kijk is of dan start doeit ie dat wel heb je waarschijnlijk een scheurtje in je slang
of check je spruitstuk op scheurtjes
 
Back
Top