Scooter start niet na ongeluk/warmloper

Carlos Santanos

Be-Bop-A-Loe-Ba
Hallo,

Ik weet dat ik de zoveelste ben die dit probleem heeft, heeft gehad...
maar mijn Honda X8r-s start niet meer.
Het is Luchtgekoeld, standaard filter, standaard cilinder, sportuitlaatje
17,5mm carb. eerst sproeier 86 waar ik het startprobleem mee kreeg, en nu 78 geprobeerd.

ik had een ongeluk gehad met een auto waarna me scooter niet meer wou starten, na tijdje kikken kreeg ik em weer gestart. 2 a 3 dage later reed ik en zonder prestatie verliezen oid, en hij viel weg, alsof ie iets misde, zon bwaaappp geluid.
daarna niet meer aangekregen, cilinder was warmgelopen en heb ik laten hoonen...of hoe je dat ook schrijft, en grotere zuiger en zuigerveren.

hij heeft compressie(hand op cilinder gehouden) , geeft vonk, bougie word nat dus krijgt benzine, ...... dus ik weet het niet meer:p

vertel jongens, aub help me :???
 
Advertisement - register to remove this

Bougie wordt nat? Dan verbrandt hij dus niet. Waarom ga je kleiner in sproeier als hij hier eerst goed mee liep?

Denk dat je nu óf geen compressie (genoeg) hebt, óf geen vonk in de cilinder hebt, hij wil met deo ook niet starten he?
 
ik ging kleiner in sproeier omdat ik dacht dat het misschien teveel benzine was wat tie kreeg, dat tie et niet meer kan verbranden dus.
en ik zou niet weten of genoeg compressie krijgt, wantik heb et wel getest met me hand erop, hij zuigt me hand aan en blaast em ook weg wtje.
dusja, maar die cilinder is gehooned:p of hoe je dat ook schrijft, en andere zuiger, ....iets ruimer enzo dus.....

met deo wil die idd ook niet starten, ik kan het morge wel nog een x probere, maar volgens mij pakt tie et niet.
 
Back
Top