Scooter start niet met linkerrem.

Florisvdh

New Member
Hallo,
Ik heb mijn scooter een week geleden een grote beurt gegeven bij de garage, en alles werkte prima hierna. Deze week is de scooter op zijn zijkant gevallen (vanuit stilstand) en hierbij heeft onder andere het linker handvat de grond geraakt. Als resultaat hiervan start de scooter niet meer wanneer ik de linkerrem hiervoor gebruik. Met de rechterrem start de scooter nog wel en de linkerrem remt wel nog gewoon.
Heeft iemand suggesties wat dit kan veroorzaken? En of ik (niet veel verstand van scooters) dit zelf kan oplossen of dat hij opnieuw naar de garage moet.
Scooter:
Django Herritage, peugeot.
Bouwjaar: 2016
KMstand: 9500

Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Als het goed is is de linker rem je achterrem en rechts voor.

Werkt je remlicht toevallig ook niet met de linker rem? Dan is het schakelaartje kapot.
Post automatically merged:

Heb zelf nog nooit zo'n schakelaartje hoeven vervangen, maar lijkt me niet heel lastig. Staan ook wat videos van op yt.
De monteur zou hier trouwens niet heel lang mee bezig zijn, dus zal niet zoveel kosten
 
Als het goed is is de linker rem je achterrem en rechts voor.

Werkt je remlicht toevallig ook niet met de linker rem? Dan is het schakelaartje kapot.
Post automatically merged:

Heb zelf nog nooit zo'n schakelaartje hoeven vervangen, maar lijkt me niet heel lastig. Staan ook wat videos van op yt.
De monteur zou hier trouwens niet heel lang mee bezig zijn, dus zal niet zoveel kosten
stekkertje eraf de schakelaar eruit draaien nieuwe erin stekkertje erop
 
Back
Top