scooter start niet meer

Enzo1029

Member
ik heb een 2010 vivacity 50cc 12,5 mm carb
gisteren reed hij nog, hij trok redelijk normaal op niet heel goed maar hij deed het wel.
toen zat er sproeier 52 in daarna 54 toen deed hij het al iets beter. zo door en op een gegeven moment zat ik op sproeier 60 waar hij veel beter presteerde als eerst. allen was ik er klaar mee voor die dag dus zette ik hem weer in de garage. alleen vandaag start hij niet meer.

bougie was niet nat, stroom doet het nog,
ik heb geen idee wat het kan zijn
kan. hij toch verzopen zijn?
Post automatically merged:

ps: er zit vloeibare pakking als koppaking kan dit daardoor komen?

Vlotterbakje loopt ook vol.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Nooit een koppakking twee keer gebruiken , dan is hij ingedrukt , en dicht niet goed meer af , het op aanhaalspanning aanhalen van de moeren / bouten is ook belangrijk . Of het daaraan ligt kunnen wij ook zo niet zien , zeker is dat vloeibare pakking niet geschikt is om te gebruiken als koppakking . Hoge druk en hoge temp.
 
Lijkt mij een goed plan.
Pakking er weer tussen. Doet het nof niet. Bougie droog dus lijkt mij dat hij geen benzine krijgt
Post automatically merged:

ik heb een 2010 vivacity 50cc 12,5 mm carb
gisteren reed hij nog, hij trok redelijk normaal op niet heel goed maar hij deed het wel.
toen zat er sproeier 52 in daarna 54 toen deed hij het al iets beter. zo door en op een gegeven moment zat ik op sproeier 60 waar hij veel beter presteerde als eerst. allen was ik er klaar mee voor die dag dus zette ik hem weer in de garage. alleen vandaag start hij niet meer.

bougie was niet nat, stroom doet het nog,
ik heb geen idee wat het kan zijn
kan. hij toch verzopen zijn?
Post automatically merged:

ps: er zit vloeibare pakking als koppaking kan dit daardoor komen?
Koppakking er weer op. Nog steeds niks. Bougie helemaal droog dus krijgt denk ik geen benzine
 
Back
Top