Aerox70cc..
Aerox50cc
doppler endurance krukas met skf lagers
tpf black trophy 70cc gietijzer.
Mallosi carbon membraam plaatjes.
polini 19 mm carb sproeier 85 begon met 110.
Polini luchtfilter schuim
4,7 gr rolletjes
Gele malossi drukveer
Mallosi vario
3g koppeling polini met groen trek veertjes
Yasuni r uitlaat
En br9es bougie lange schacht
luchtschroef is 1,5 slag open
Hoi iedereen ben ik weer. Gister kwam ik terug van werk onderweg viel me scooter uit vanwege me bougie dop die niet meer bleef vast zitten op de bougie dus heb ik hem er Losje opgezet. Thuis gelijk maar even een nieuwe bougie dop met bougie er op gedaan daarna niet weer getest 1 uur later scooter start niet meer alles weer naar het oude gezet scooter start nog steedts niet. Ik dacht wss warm loper gehad alles er af gehaald bleek dat niet zo te zijn het zag er netjes uit. Nu ik er alles toch af had dacht laat ik me cilinder bewerken dus ik een poort map gemaakt en alles op berekend daar uit kwam dat ik een blow down van 12 had dus en ik zag op internet staan dat tussen de 15 en 20 op mijn cilinder goed was. Dus heb ik me uitlaat poort voor 2 mm verhoogd nu een blow down van 20 ook gelijk de uitlaat poort gladjes gemaakt. Spoelpoorten heb ik zo gelaten want dat werd te ingewikkeld om mee te kloten. Toen ben ik nog verder gaan kijken naar het probleem waardoor hij niet starte alles keeringen bekeken alles was nog goed later zag ik me vacuum slang loshangen dus ik dacht dat zou het wel geweest zijn. Alles zit er weer op start nog steedts niet en niest nu uit de uitlaat/ spuit heel veel lucht uit de uitlaat. Weet iemand nog iets ik ben namelijk radeloos.
Wat heb ik allemaal bekeken
Vonk is goed
Bougie getest verschillende
Keeringen goed
Krijgt benzine loopt zelfs langs de uitlaat poort naar buiten
Hand voor de lucht filter zuigt vacuum.
Vlotter bekeken was goed.
Uitlaat is ook niet verstopt
Hij heeft even 3 seconden gelopen viel daarna weer uit
Setup zit trw ook nog een vl 14 membraam op en een polini spruitstuk
tpf black trophy 70cc gietijzer.
Mallosi carbon membraam plaatjes.
polini 19 mm carb sproeier 85 begon met 110.
Polini luchtfilter schuim
4,7 gr rolletjes
Gele malossi drukveer
Mallosi vario
3g koppeling polini met groen trek veertjes
Yasuni r uitlaat
En br9es bougie lange schacht
luchtschroef is 1,5 slag open
Hoi iedereen ben ik weer. Gister kwam ik terug van werk onderweg viel me scooter uit vanwege me bougie dop die niet meer bleef vast zitten op de bougie dus heb ik hem er Losje opgezet. Thuis gelijk maar even een nieuwe bougie dop met bougie er op gedaan daarna niet weer getest 1 uur later scooter start niet meer alles weer naar het oude gezet scooter start nog steedts niet. Ik dacht wss warm loper gehad alles er af gehaald bleek dat niet zo te zijn het zag er netjes uit. Nu ik er alles toch af had dacht laat ik me cilinder bewerken dus ik een poort map gemaakt en alles op berekend daar uit kwam dat ik een blow down van 12 had dus en ik zag op internet staan dat tussen de 15 en 20 op mijn cilinder goed was. Dus heb ik me uitlaat poort voor 2 mm verhoogd nu een blow down van 20 ook gelijk de uitlaat poort gladjes gemaakt. Spoelpoorten heb ik zo gelaten want dat werd te ingewikkeld om mee te kloten. Toen ben ik nog verder gaan kijken naar het probleem waardoor hij niet starte alles keeringen bekeken alles was nog goed later zag ik me vacuum slang loshangen dus ik dacht dat zou het wel geweest zijn. Alles zit er weer op start nog steedts niet en niest nu uit de uitlaat/ spuit heel veel lucht uit de uitlaat. Weet iemand nog iets ik ben namelijk radeloos.
Wat heb ik allemaal bekeken
Vonk is goed
Bougie getest verschillende
Keeringen goed
Krijgt benzine loopt zelfs langs de uitlaat poort naar buiten
Hand voor de lucht filter zuigt vacuum.
Vlotter bekeken was goed.
Uitlaat is ook niet verstopt
Hij heeft even 3 seconden gelopen viel daarna weer uit
Post automatically merged:
Setup zit trw ook nog een vl 14 membraam op en een polini spruitstuk