Scooter start niet help

Heb een yamaha neo van 2005
70cc airsal sylinder
En malossi overbrenging

Hij krijgt vonk
Carb heb ik schoongemaakt en heb al met remreiniger geprobeerd
Heeft compressie

Wat kan het nog zijn ?!?!
 
Advertisement - register to remove this

goede dag heb vandaag maar even de sylinder er van af getrokken en de zuiger is helemaal kapot naald lager is helemaal kapot
zware deuken in me zuiger geslagen waardoor me zuigerveer klem zat en door de geen compressie ook geen brandstof omdat hij het niet aanzuigt

bedankt voor de hulp en tips word ge waardeert
Post automatically merged:

nog even een snelle vraag een dr50cc snel gebruikt hij een orginele cilinder kop?
 
Last edited:
Ik zou gelijk een nieuwe Cilinderkop erbij kopen, word vaak als Set aangeboden , meerprijs is bijna niets , en alles is gelijk lekker fris .
Stel : je kop is krom ... DAAAAAR gaan we weer.
Persoonlijk zou ik een Malossi Sport 70 CC kopen , of een DR 70 , Mijn voorkeur zou ik voor Malossi gaan.
 
Ik zou gelijk een nieuwe Cilinderkop erbij kopen, word vaak als Set aangeboden , meerprijs is bijna niets , en alles is gelijk lekker fris .
Stel : je kop is krom ... DAAAAAR gaan we weer.
Persoonlijk zou ik een Malossi Sport 70 CC kopen , of een DR 70 , Mijn voorkeur zou ik voor Malossi gaan.
oke bedant voor de tip zat zelf ook te denken een de malossi cilinder
kan deze met een sito plus? en is dit te doen met een 21mm
en is de malossi cilinder geschikt voor stukken te rijden van 45 min
(er van uit gegaan dat de cilinder goed is ingereden en een goeie afstelling kwa sproeier)
 
Malossi Sport is ideaal voor dagelijks straat gebruik , slijtvast en betrouwbaar (mits je goed smeert dmv Oliepomp of handmatig met goede Olie).
Een Sitoplus werkt Prima met Malossi sport, mits de begrenzer er uit is gehaald .
21 MM vind ik te groot , 19 MM is goed , 17,5 kan ook , Beste is Polini Carburateur .
 
Back
Top