Scooter start niet en knal uit de uitlaat 2takt

Kinna

Member
Beste lezer?

Ik heb gister een nieuw blok onder mijn scooter gehangen en een nieuwe ontsteking gemonteerd. Gister avond starte de scooter goed en na 1 min rijden stopte de scooter er mee. De volgende dag heb ik een andere bougie geprobeerd die goed vonkt en de cilinder gecontroleerd, de scooter heeft nog 1x gestart met veel gas bij en toen viel hij ook direct weer uit, hierna kwam er na een paar keer kicken steeds een knal uit de uitlaat.

Heeft iemand enig idee wat dit? Ik had ergens gelezen dat het aan de ontsteking kan liggen maar die heb ik gister nieuw uit de doos gemonteerd en de vonk is goed.

Advertisement - register to remove this

Kan de CDI / Bobine zijn , of de Membraam plaatjes kapot .
Dankjewel voor je reactie, ik heb een cdi van een andere 70cc zip 2takt gebruikt en een nieuw membraan geprobeerd, jammer genoeg doet hij het nog steeds niet. Heeft u nog enig idee waar het dan aan kan liggen?

En hij knalt nog steeds en hij vonkt nog en hij krijgt benzine
Post automatically merged:

Dankjewel voor je reactie, ik heb een cdi van een andere 70cc zip 2takt gebruikt en een nieuw membraan geprobeerd, jammer genoeg doet hij het nog steeds niet. Heeft u nog enig idee waar het dan aan kan liggen?

En hij knalt nog steeds en hij vonkt nog en hij krijgt benzine
Ik heb het probleem denk ik wel gevonden, me spie was afgebroken in me krukas en vliegwiel

Last edited:
Back