Scooter start niet elektrsich

Bijbelstudie

New Member
Beste scooterfanaten,

Ik heb een sym orbit 2 uit 2013. En nu heb ik het probleem dat hij niet elektrisch wilt starten(wel na een paar keer kicken). Mijn startmotor draait goed rond en mijn accu is nog in orde. Ik denk dat het aan de bobine ligt maar weet dat niet zeker hoe kan ik daar achterkomen en wat denken jullie dat het misschien kan zijn?
 
Advertisement - register to remove this

Kijk eens of de bougie vonkt als je elektrisch start.
Hoe lang is het geleden dat de kleppen gesteld zijn?
Ik heb de kleppen vorige week vrijdag laten stellen hij liep daarna ook heel hard stationair waardoor ik m’n gashandel heb terug gedraaid. Ik zal de bougie zo even bekijken
 
Is dit gebeurd bij een officiele zaak?
Zo ja, teruggaan.

Was het probleem van het niet elektrisch starten er ook al voor men de kleppengesteld heeft?
Dit is gebeurd bij een officiële zaak ja, hiervoor heb ik al is start problemen gehad ook laten wegbrengen om erachter te komen dat mijn bobine stekker eraf lag
Post automatically merged:

Is dit gebeurd bij een officiele zaak?
Zo ja, teruggaan.

Was het probleem van het niet elektrisch starten er ook al voor men de kleppengesteld heeft?
Hij had er wel moeite mee eerst maar nu start hij helemaal niet meer ermee
 
Een bobinestekker valt er niet zomaar af.
Als je toch de vonk gaat controleren, kijk dan gelijk eens of deze stekker niet uitgelubberd is en zonodig even voorzichting aanknijpen met een tangetje zodat deze weer goed klemt op de aansluiting van de bobine.
 
Een bobinestekker valt er niet zomaar af.
Als je toch de vonk gaat controleren, kijk dan gelijk eens of deze stekker niet uitgelubberd is en zonodig even voorzichting aanknijpen met een tangetje zodat deze weer goed klemt op de aansluiting van de bobine.
Recent hadden wij hier een scooter die er opeens mee ophield. Bleek de bougiekabel helemaal uitgehard en zelfs gebroken te zijn.
 
Ik heb recent een nieuwe bougiekabel gehad , de bobine hebben ze laatst “gemaakt” door het draadje vast te maken. Ik heb een bobine besteld en hou jullie daarvan op de hoogte in ieder geval bedankt voor het meedenken
 
Ik heb recent een nieuwe bougiekabel gehad , de bobine hebben ze laatst “gemaakt” door het draadje vast te maken. Ik heb een bobine besteld en hou jullie daarvan op de hoogte in ieder geval bedankt voor het meedenken
Zit de kabel wel goed gemonteerd ?
Anders vonkt hij al in de behuizing.
 
Back
Top