Scooter start maar wiel draait niet

KobeRZip

New Member
Ik heb dus vandaag een multivar in mijn Piaggio zip 4takt gestoken alles verliep goed tot ik hem wou testen. Hij start alleen maakt hij wel een anders geluid dan normaal maar als ik gas geef draait het wiel niet mee. Heb hem al terug open gehad en de V-snaar is niet doormidden weet iemand wat het probleem kan zijn ?
 
Advertisement - register to remove this

Hoeveel gram zijn de rollen die je erin gestopt hebt?
Wanneer alles gemonteerd is en je hebt de carterkap los. Draai eens aan de vario tegen de klok in. Draait de vsnaar nu mee of niet?
 
Hoeveel gram zijn de rollen die je erin gestopt hebt?
Wanneer alles gemonteerd is en je hebt de carterkap los. Draai eens aan de vario tegen de klok in. Draait de vsnaar nu mee of niet?
Ik heb er 7,5 gram in gedaan werd me aangeraden en als ik tegen de klok in draai draait de V-snaar wel mee maar merk ik dat hij wel stroef draait
 
Ik heb dus vandaag een multivar in mijn Piaggio zip 4takt gestoken alles verliep goed tot ik hem wou testen. Hij start alleen maakt hij wel een anders geluid dan normaal maar als ik gas geef draait het wiel niet mee. Heb hem al terug open gehad en de V-snaar is niet doormidden weet iemand wat het probleem kan zijn ?
Heb je alles fatsoenlijk terug gemonteerd + geschimmed?
Anders ben ik bang dat je t bij je vertanding moet zoeken.
 
Heb je iets aan de afstelling verandert? Uitlaat, carb etc? Wat doet hij met de oude vario?

Als er een shimring teveel inzit dan grijpt de snaar niet aan maar dat heb je al getest door aan de vario te draaien.
 
Back
Top