Scooter start maar valt meteen uit

jdm16

Member
Hallo,

Ik heb een zip 4t die heb ik ontgrenst en een tijdje mee gereden en nu start die 1x en vakt die meteen uit en daarna start hij niet.

Op de kickstart zit wel compresie maar niet zoveel als eerst en ook met de kickstart start die niet lichten doen het wel elektrische start ook.

Ik denk zelf dat mn blok te warm is geworden want hij viel uit tijdens het rijden na n tijdje volgas.

Maar wat zou t probleem kunnen zijn zodat k dat kan oplossen en weer kan rijden?

Mvg jdm
 
Advertisement - register to remove this

Hallo,

Ik heb een zip 4t die heb ik ontgrenst en een tijdje mee gereden en nu start die 1x en vakt die meteen uit en daarna start hij niet.

Op de kickstart zit wel compresie maar niet zoveel als eerst en ook met de kickstart start die niet lichten doen het wel elektrische start ook.

Ik denk zelf dat mn blok te warm is geworden want hij viel uit tijdens het rijden na n tijdje volgas.

Maar wat zou t probleem kunnen zijn zodat k dat kan oplossen en weer kan rijden?

Mvg jdm
Welke sproeier zit erin?
Viel hij uit tijdens het volgas rijden?
 
Compressie te laag is slijtage meestal , of je kleppen staan te strak , Ik zou als ik jou was voor alle zekerheid eerst even de klepspeling controleren .
 
Compressie te laag is slijtage meestal , of je kleppen staan te strak , Ik zou als ik jou was voor alle zekerheid eerst even de klepspeling controleren .
Kunnen de kleppen uit zich zelf strakker staan? Want dr staat al 12.xxx km op, en waar zit dat de klep spelling
 
Als het goed is , is de klepspeling bij de beurt gesteld , dat ze strakker gaan staan , komt door slijtage.
Kijk eens op you tube , als je het zelf wilt doen.
 
Hallo,

Ik heb een zip 4t die heb ik ontgrenst en een tijdje mee gereden en nu start die 1x en vakt die meteen uit en daarna start hij niet.

Op de kickstart zit wel compresie maar niet zoveel als eerst en ook met de kickstart start die niet lichten doen het wel elektrische start ook.

Ik denk zelf dat mn blok te warm is geworden want hij viel uit tijdens het rijden na n tijdje volgas.

Maar wat zou t probleem kunnen zijn zodat k dat kan oplossen en weer kan rijden?

Mvg jdm
Ik heb hem een paar dagen stil laten staan en nu start hij gewoon maar stort hij wel n beetje wat zal t probleem kunnen zijn..?
 
Back
Top