scooter start ineens niet

loot

Well-Known Member
Sinds vandaag start mn sf1 ineens niet. Eergisteren heb ik voor t laatst gereden, maar nu doet ie t niet. Wat zou dat eventueel kunnen zijn zo uit t niets? Iets met de kou of motorschade ofzo? Hij reed hiervoor prima....vaag dus.....help!
 
Advertisement - register to remove this

loot said:
Sinds vandaag start mn sf1 ineens niet. Eergisteren heb ik voor t laatst gereden, maar nu doet ie t niet. Wat zou dat eventueel kunnen zijn zo uit t niets? Iets met de kou of motorschade ofzo? Hij reed hiervoor prima....vaag dus.....help!

setup ?
 
setup heb ik nog geen idee van man....binnenkort laat ik iemand met verstand van die shit ff checken wat t allemaal is...maar hoe kan zoiets?
 
Last edited:
aha....hij was gewoon koud en met de kickstart doet ie t. Het probleem zit m in elektrische start...die doet t niet. Als ik die indruk jankt ie alleen wat alsof je n auto verzuipt. Is dat iets met de accu?
 
hahaha ik moet me echt snel in al die shit gaan verdiepen. Hoe weet ik of ie onderhoudsvrij is, geen flauw idee wat voor accu t is. En hoe laad je een accu op? Groentje hier hoor :)
 
accu laad je op met accu lader +ralf+

accu onderhouds vrij = geen dopjes op je accu die er uit kunne
heb je wel dopjes op je accu ga dan naar het tank station haal accu water en vul je accu bij .


+ralf+ search = accu +ralf+
 
Een onderhoudsvrije accu is gevuld met een soort gel. Die kun je niet open maken
Een gewone accu is gevuld met demiwater. Deze heeft altijd een of meerdere vul-doppen. Je moet ook het vloeistof niveau kunnen zien als je je accu tegen het licht houd.
Je accu laad vanzelf bij als je een stukje rijdt. Dus even kicken en een stuk rijden.
 
aiht thanx man....accu zit onder t klepje waar je je voeten zet toch? Ik zag geen vuldoppen, dus ik zal m gewoon opladen of een stukje rijden. Ik heb staalwol gekocht bij praxis, maar dat is de soort waarmee je pannen kan schuren en dat soort shit. Is dat hetzelfde als wat je bij de dealer krijgt? Dat heb ik besteld, maar is er vrijdag pas. Als t goeie shit is, gebruik ik die van de praxis anders gewoon.
 
Back
Top