Scooter spuiten tips..

Halloootjes.

Ik ben me zwarte kymco zat.. ik wil me voorkap en me achter/zijkappen Fluor rose spuiten.. dus eigenlijk 2 kappen de rest blijft zoals die is zoals voettree etc...

Maaarrr. Hoe moet ik het doen?
Ik lees ergens dat ik en witte hoogglans primer nodig hebt en dan die spuitbus fluor rose. En natuurlijk schuren liefstw 600 grid.
Maar iemand stappenplan wat ik eerst moet doen wat ik nodig heb etc dan kan ik gaan beginnen wil het niet gelijk verpesten daarom tips graag.. iedereen moet het leren..
Vast wel iemand die ook wel en mooi opvallend kleurtje heeft..
En welke spuitbussen welke ervaring.

Fijne avond!
 
Advertisement - register to remove this

Gebruik even de search, volgens mij staat er ook ergens een how-to op het forum.

Kort samengevat
Ontvetten
Schuren
Ontvetten
Primer
Lak
Blanke lak
 
Gebruik even de search, volgens mij staat er ook ergens een how-to op het forum.

Kort samengevat
Ontvetten
Schuren
Ontvetten
Primer
Lak
Blanke lak


Maar welk schuurpapier is die 600 grid goed?
En witte primer was beste die pakte bij fluor rose. En als de topper de blanke lak. Okee hoeveel lagen nog iets.. anders ga ik wel even zoekenn hierop.
Tnx
 
Maar welk schuurpapier is die 600 grid goed?
En witte primer was beste die pakte bij fluor rose. En als de topper de blanke lak. Okee hoeveel lagen nog iets.. anders ga ik wel even zoekenn hierop.
Tnx
Ik zou beginnen met 200 schoonmaken 400 schoonmaken 600 schoonmaken primer weer glad schuren met 600 nog laag primer tot je niks meer van oude kleur ziet. T liefst veel dunne lagen dan 2 of 3 dikke lagen lak. Dan lak spuiten zelfde verhaal van primer schuren spuiten schuren spuiten. En als volgt 2 lagen blanke lak en evt wax voor bescherming van de lak
 
Back
Top