Scooter sleutel kwijt, wat te doen

Status
Not open for further replies.

Zip2000!

Well-Known Member
Hallo,

Ik ben nieuw op scooterforum.net en heb niet zoveel ervaring met dit soort forums:D Zoals je ziet aan de titel ben ik mijn scooter sleutels kwijt geraakt (vraag me niet hoe) het is een Zip2000 bouwjaar 2009 En nu is mijn vraag hoe ik hem aan krijg zonder mijn sleutels? Ik moet er elke dag mee naar mijn werk dus hulp is dringend!

Alvast bedankt:)

Advertisement - register to remove this

Daar krijg je geen antwoord op. De kans dat mensen deze informatie gebruiken voor duistere zaken is te groot. Ga gewoon bij je scooter-dealer langs.

nee, maar andere mensen die dit lezen mischien wel.

laat er gewoon bij de dealer een nieuw contactslot inzetten, of zet er zelf een setje cilinders in.

Net alsof het zo erg is om iemand te vertellen hoe een contact slot zonder sleutel werkt.
Als hij iets jat is het toch zijn probleem?
Hij wilt alleen weten hoe hij ze scooter gestart krijgt zonder sleutel.
En iemand die een scooter wil jatten, weet ook heus wel hoe een contactslot werk, anders ben je wel een hele grote beunhaas.

Daar krijg je geen antwoord op. De kans dat mensen deze informatie gebruiken voor duistere zaken is te groot. Ga gewoon bij je scooter-dealer langs.

Hoeveel kost het dan ongeveer bij de dealer? of kan ik gewoon de cilinder meenemen en dat hij dan ziet wat voor sleutel erin moet?

Status
Not open for further replies.
Back