Scooter schokt en rijd uit zichzelf sneller en langzamer

Isabel

New Member
Mijn scooter La Souris vespelinni uit 2017 heb ik 3 maanden geleden gekocht deze begon na een tijdje ineens te schokken en sneller en langzamer te rijden de volgende dag kreeg die problemen met starten en viel die 2 keer zomaar uit waarna die de volgende dag niet meer wou starten. Ik heb de scooter laten “maken”, de bougie en de caberateur zijn beide schoon gemaakt. Hierna deed de scooter het weer goed maar klonk bij het starten een beetje als een opstijgend vliegtuig. Maar nu na een week begint de scooter weer te schokken en heeft deze weer opstart problemen. Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn (ik tank euro 98)
 
Advertisement - register to remove this

Gaat jouw scooter direct vol gas als je hem start? (zonder gas te geven) dan trekt die misschien ergens valse lucht, of er is iets mis met de ontsteking ( bekabeling, cdi etc.)
 
Hoezo ga je niet terug naar de gene die hem gemaakt heeft? Die weet waarschijnlijk precies wat er mee mis is en kan je hier ook verder bij helpen. Via het internet kunnen we moeilijk jouw scooter bekijken dus lijkt me het wijzer als je terug gaat ermee naar de monteur die er al aan gesleuteld heeft.
 
Back
Top