Scooter rijdt weg zonder gas(Alleen als hij koud is)

Scoopygang

New Member
Hi ik heb een honda sh 50 scoopy en ik heb pas een andere carb eropgezet namelijk eentje van een dio 50 met een electrische shoke ipv mechanische choke ik heb deze er apart op aangesloten ik heb de idle sproeier niet en de gas sproeier uit de originele carb gehaald was namelijk maatje 86(veelste groot) maar ik heb een heel raar probleem scooter rijdt dus weg als ik hem start hij start makelijk als hij eenmaal warm is doetie t normaal ik heb de idle shroef proberen aan te passen maar heeft effect maar als hij eenmaal warm is valt hij dan uit waar zou dit aan kunnen liggen?
 
Advertisement - register to remove this

duss de problemen van het wegrijden zijn er alleen als die koud is, dus wanneer de chocke erop staat. dan lijkt het mij duidelijk dat die met de chocke teveel benzine krijgt duss de chocke verkeerdt staat afgesteld
 
duss de problemen van het wegrijden zijn er alleen als die koud is, dus wanneer de chocke erop staat. dan lijkt het mij duidelijk dat die met de chocke teveel benzine krijgt duss de chocke verkeerdt staat afgesteld
Als ik volgas rij heb ik een hummmm geluid zou dit er mee te maken hebben dat er een te grote sproeier namelijk maat 86
 
kan kloppen, als ik jou was zou ik eerst de carb afstellen (kleur van bougie) en luchtschroef op standaard instelling. dan gaan kijken of je het probleem nog steeds hebt, dan de chocke even controleren.
 
Back
Top