scooter rijdt erg slecht

bobhoofdt

Banned
hoi
Ik heb een probleem.
sinds een paar dagen rijdt mijn scooter erg slecht
Eerst reed ie gewoon goed met powerfilter op stndrt cil en 17.5, maar sinds gister niet meer....
Hij komt niet hoger dan 10 op de teller ,als ik meer gas geef dan hoor je bwoooop:p

Ik dus carb nagekeken, geen valse lucht op carb, alles zat nog goed aangesloten...
Heb nu powerfilter @ 17.5 en stndrt cil, dus ik dacht misschien te kleine sproeier, had 86 en heb gister 90 erin gedaan en het clipje op de gasnaald 1 stand naar boven verplaatst. Hij reed een paar kilometer goed, maar daarna weer nix...

Wat kan dit zijn?

gaat om een sr2000

bvd grtzz Rob
 
Advertisement - register to remove this

jezus, wat zijn jullie een stelle stomme aarsriddders ,k stel hier GODVERDOMME een normale vraag, en iedereen begint te zeiken over de powerfilter, als jullie nou is gewoon antwoord geven op mijn vraag stelletje stomzinige kontenvreters.
 
Originally posted by bobhoofdt
jezus, wat zijn jullie een stelle stomme aarsriddders ,k stel hier GODVERDOMME een normale vraag, en iedereen begint te zeiken over de powerfilter, als jullie nou is gewoon antwoord geven op mijn vraag stelletje stomzinige kontenvreters.

reageer niet zo dapper joh

ga eerst maar eens nadenken wat voor sproeier je hebt
 
Originally posted by denn1s
reageer niet zo dapper joh

ga eerst maar eens nadenken wat voor sproeier je hebt

JIJ gaat offtopic.

oke, ik denk na eehm... 90 ? Pas paar X in dit topic aan het woord gekomen dat ik sproeier 90 heb.

Toen ik wisselde van normale filter naar power filter heb ik wel een tijdje met dezelfde sproeier gereden :X.

Ik haal met teun over een tijdje mijn blok eraf, gelijk cilinder checken.
 
heb nu heel mijn blok eronder uit gehaald
cilinder ziet er nog super uit, zuiger is aan vervanging toe,
en verder zit er op de cilinderkop een dikke aanslag

de rest ziet er ook goed uit, maar de bougie is wel te donker met sproeier 90

Alles geinspecteerd en heb besloten het blok wat te gaan reviseren en nieuw zuigerkitje natuurlijk :)
 
Back
Top