Scooter rijd niet op al het vermogen

Status
Not open for further replies.

Ewoudl

New Member
Ik heb een piaggio zip iget, 4t, 3v, 50cc

Ik denk dat mijn scooter niet op al zijn vermogen rijd, want:

Ik heb een malossi injectronic, 7.5g rollen, witte drukveer, malossi multivar. En mijn scooter tikt net de 50 aan.

Ik heb mijn scooter juist laten afstelling en een grote beurt laten geven, en toen werd er gezegd dat ze mijn scooter wel 65 aan zou kunnen tikken, echter was dit niet het geval en werd er tegen mij gezegd dat ik misschien een verstopte uitlaat had.
Aangezien ze daar geen reserve uitlaat hadden liggen konden ze dat niet testen.
Ik ben toen naar iemand anders gegaan die wel een standaard zip uitlaat had liggen en die zei tegen mij dat mijn scooter gewoon hetzelfde rijd met die andere uitlaat.

Weet iemand misschien wat het probleem is of heeft iemand misschien een gedachte wat het kan zijn?
 
Advertisement - register to remove this

5km is een beetje overdreven. 1 a 2 is al zat. Beste is wel om 5km te wachten omdat hij toch aardig wat toeren gaat draaien en na 2 km nog niet goed warm is
 
Bullshit, gewoon terug gaan naar die zaak die je de boel verkocht en gemonteerd heeft.
Ik neem aan dat het duur genoeg was!

Wat moet je dan aan een injectie afstellen dan?

Snor of brommer?
Kleppen en shit want ik heb daar geen verstand van. Het was indd niet goedkoop nee

Ik heb een snor
Post automatically merged:

Je moet eerst 5km warm rijden, dan op een recht stuk wind mee hebben, en dan haalt hij zijn Max. Pas

(hij moet idd 60 gaan als alles klopt)
Als ik 3km heb warm gereden dan gaat ie nog steeds max 50. Het is alleen als ik omlaag rijd dat ie de 60 aantikken maar als ik weer op een recht stuk rijd dan gaat ie weer max 50.

En dat vind ik toch raar met wat er allemaal in zit
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top