scooter rijd eerste km langzaam

Hermes16

Well-Known Member
Hoi

Sinds die kou doet mij scooter raar. De eerste km gaat hij niet harder dan 40 en daarna is er niks meer aan de hand. Ik dacht dat het aan die kou lag maar nu is het toch echt boven nul en doet hij het nog steeds. Ook vind ik hem heel zwaar lopen. Als ik hem achter uit of vooruit duw gaat dit echt zwaar. Lijkt wel of de rem er op zit.
 
Advertisement - register to remove this

heb je trommel of schijfremmen?

kan zijn dat door de sneeuw en zout je remblokken niet 100% trugkomen waardoor het net aanloopt. Daarom voelt hij dan zwaar aan..
als je dan aan het rijden bent worden ze langzaam terug geduwd en is er dus niks aan de hand
 
heb je trommel of schijfremmen?

kan zijn dat door de sneeuw en zout je remblokken niet 100% trugkomen waardoor het net aanloopt. Daarom voelt hij dan zwaar aan..
als je dan aan het rijden bent worden ze langzaam terug geduwd en is er dus niks aan de hand

okee dan ga ik morgen maar even de monteur bellen. Want zelf verder geen verstand van.

Ik weet namelijk ook niet of ik trommel of remschijf heb. Het lijken schijven maar ik weet ook niet hoe trommel er uit ziet:p
 
okee dan ga ik morgen maar even de monteur bellen. Want zelf verder geen verstand van.

Ik weet namelijk ook niet of ik trommel of remschijf heb. Het lijken schijven maar ik weet ook niet hoe trommel er uit ziet:p

Heb even gekeken naar plaatjes naar de verschillen. Ik heb remschijf
 
Mijn raad, ga naar de monteur, blijf er netjes vanaf. Iemand die niet in staat is om te zeggen dat je trommel of remschijf hebt, dan houd het op.
 
Back
Top