Scooter rijd alleen met dichte luchtschroef?

timking

Aprilia King
De titel zegt het eigenlijk al, zat met het probleem dat me scooter bij volgas uitviel. Na veel dringen geprobeerd te hebben, kwam ik op het idee om me luchtschroef helemaal dicht te draaien. Dat werkte en hij rijd nu weer voor 100%, alleen klopt het natuurlijk niet dat ik met een dichte luchtschroef rijd.

Weet iemand wat hiervan de oorzaak kan zijn?
 
Advertisement - register to remove this

Valse lucht is het waarschijnlijk niet, heb al met deo rond mijn spruitstuk gespoten, maar merkte geen verschil in toeren. Heb al een stuk grotere sproeier geprobeerd met luchtschroef een stukje open, maar dan viel hij alsnog uit.
 
Als het toerental dan ineens veranderd weet je dat je daar een lek hebt zitten en kun je er een nieuwe pakking ondersteken. Jij hebt toch zeker wel ooit van valse lucht gehoord ? :p
 
Als het toerental verander zeg jij? Ik d8 dat je dan meer toeren ging maken, maar zou zou er ook valse lucht kunnen zijn, als hij juist lager in toeren gaat als ik er deo spuit? Hij was stationair niet goed afgesteld toen ik er deo spoot, maar hij leek wel minder toeren te maken/ viel bijna uit..
 
dat had ik ik had alles geprobeerd maar niks werkte. Totdat ik me luchschroef helemaal dicht draaide. heb luchtschroef op verschillende standen geprobeerd met verschillende sproeiers (53,60,62 en 68) maar 53 was niks was veelste klein, 60 was nog het beste wat ik nu heb. Hoe hoger vooral bij 68 viel die al na 100meter weg
 
Luchtschroef op 1,5 zetten en dan met sproeiers testen. Je kan ook gerust eens 72 of 74 proberen, maar begin maar eens met 62 66 68 enz

En wel je carb degelijk monteren en erop laten tijdens het testen he
 
Back
Top