armooknol

Member
Hallo iedereen ik had onlangs een piaggio zip 2018 4 takt gekocht en die reed 25 en ik vond dat een beetje te traag dus deed ik de carteldeksel open en probeerde de varioring eruit te halen maar tot mijn verbazing zat er geen varioring in. Dan heb ik de rolletjes er perongeluk eruit gehaald en er weer ingedaan en dan probeerde ik alles weer dicht te maken maar toen wou de scooter niet starten en nu start die met moeite , runned die onregelmatige toeren en rijd die maar 15 en met moeite 20. Zou er iemand mij aub willen helpen. Ik hoorde iemand iets zeggen met de snelheidcensor dat die kapot was maar ik heb geen idee.
 
Advertisement - register to remove this

Ah dan zal ik nog de kartel kap openen en is controlren. Is het mogenlijk dat ik die verkeerd gemonteerd kan worden? Ik ben wel zo een kneus die dat doet en al heel erg bedankt voor de hulp en steun die jullie mij hebben geboden
Zover ik weet kan je hem maar op een manier monteren, ik haal daalijk anders wel ff bij mij de carter kap eraf en dan stuur ik foto van hoe het eruit hoort te zien.
 
Dat is wel lief van u, zou u een foto of video kunnen sturen hoe het achter die linker tandwiel hoort te zijn zovan waar de vario hoort te zijn want ik denk dat het daar fout is gegaan ps heeft u dezelfde model anders gaat het niet veel uitmaken ;)
 
Hallo iedereen ik had onlangs een piaggio zip 2018 4 takt gekocht en die reed 25 en ik vond dat een beetje te traag dus deed ik de carteldeksel open en probeerde de varioring eruit te halen maar tot mijn verbazing zat er geen varioring in. Dan heb ik de rolletjes er perongeluk eruit gehaald en er weer ingedaan en dan probeerde ik alles weer dicht te maken maar toen wou de scooter niet starten en nu start die met moeite , runned die onregelmatige toeren en rijd die maar 15 en met moeite 20. Zou er iemand mij aub willen helpen. Ik hoorde iemand iets zeggen met de snelheidcensor dat die kapot was maar ik heb geen idee.
Hoe heb je de vario losgemaakt?
 
4slaf4life nee heb geen kickstart
Post automatically merged:

bassievrucht het ziet er naar uit dat alles goed gemonteerd is maar ik kan ook fout zijn maar ik zal binnen paar dagen een filmpje sturen hoe het bij mij eruit ziet en misschien wordt het dan duidelijker. Wel bedankt voor de video en ps sorry voor de late reactie ik kreeg geen meldingen
Post automatically merged:

aidan wat bedoelt u met hoe?
 
Last edited:
Back
Top