Scooter probleem

Jappie1122

New Member
Hoi

Ik heb al een tijdje problemen met me scooter. Altijd als ik voor te lang vol gas geef valt ie uit. Ik heb al een nieuwe carburator er op gezet en heb ook een nieuwe 70cc kit er op gezet. Sins ik die nieuwe kit er op heb gezet rijdt hij veel zachter als eerst en hij valt nog steets uit bij vol gas. Ik heb nieuwe spark plug gezet. De oude was helemaal zwart
 
Advertisement - register to remove this

Afstelling is niet goed. Je nieuwe cilinder kan ook gewoon minder toeren maken misschien. Je geeft heel weinig informatie waardoor er geen antwoord eigenlijk te geven is
 
Afstelling is niet goed. Je nieuwe cilinder kan ook gewoon minder toeren maken misschien. Je geeft heel weinig informatie waardoor er geen antwoord eigenlijk te geven is

Kijk toen ik de scooter gekocht (een kymco super 9) had liep hij helemaal goed ik had nooit problemen hij reed voor een 50cc best wel hard. Hii ging zo 60/70 toen was de zuiger kapot gegaan en toen ik die had vervangen kreeg ik allemaal problemen. Toen begon het uitvallen op hogeren snelheid ik kon nooit vol gas geven na 2/3 weken ging ik naar de zuiger kijken wn die was heelemaal kapot het had heeeel veel krassen ook in de cilinder. Toen had ik dat 70cc kit er op gezet. Hij start en loopt prima maar hij gaat niet harder als 30 en trekt ook voor geen meter op en ik heb nog steets dan als ik vol gas geef dus dan rij ik 30 dan valt ie uit

Weet je wat dit kan zijn?
 
Kan ook een elektrisch probleem zijn.

Ik heb vaker gezien dat wanneer de cdi of de pickupspoel of de bobine warm wordt deze hun werk niet meer doen en de onsteking uit valt.

Echter wanneer een 70cc maar 30 kmpu loopt is er toch iets mis, ik zou eerst eens onderzoeken wat hier de oorzaak van is en later kijken of hij nog uit valt bij volgas.
 
Kan ook een elektrisch probleem zijn.

Ik heb vaker gezien dat wanneer de cdi of de pickupspoel of de bobine warm wordt deze hun werk niet meer doen en de onsteking uit valt.

Echter wanneer een 70cc maar 30 kmpu loopt is er toch iets mis, ik zou eerst eens onderzoeken wat hier de oorzaak van is en later kijken of hij nog uit valt bij volgas.

Ik heb een beetje met de carburator zitten te kloten. Hij strekt gwn heel zacht maar na een tijdje komt ie wel op snelheid dus ik denk dat dat gwn afgesteld moet worden maar hij valt nog steets uit

Ik heb een beetje met de carburator zitten te kloten. Hij strekt gwn heel zacht maar na een tijdje komt ie wel op snelheid dus ik denk dat dat gwn afgesteld moet worden maar hij valt nog steets uit
Het is gewoon al ik op hoogere snelheid rij valt ie uit als ik bijvoorbeeld van een stijle berg rij en maat een heel kleinbeetje gas geef dan valt ie ook uit

Het is gewoon al ik op hoogere snelheid rij valt ie uit als ik bijvoorbeeld van een stijle berg rij en maat een heel kleinbeetje gas geef dan valt ie ook uit
Maar als hij uitgevallen is dan moet ik even 1 min wachten en dan start ie gwn weer en loopt goed (als ik dan niet te hard ga)

Mod: Wil je erop wijzen dat bij de laatste 2 quotes, en dan je zelf quoten, dat dat er niet voor bedoeld is.. Je eigen als quote gebruiken is niet nodig.
Gelieve ook even je topic aan te passen als je er informatie eraan toe wilt voegen.(Daarvoor is er een EDIT KNOP aanwezig) Zag dat je een paar uur achter elkaar 3 vensters nodig hebt.
Hiermee vervuil je je eigen topic, en maak je het voor andere gebruikers het onleesbaar omdat er een hoop `troep` tussen staat.
Liever alles zoveel mogelijk in 1 berichten venster te houden. De fout is hierbij aangepast.
 
Back
Top