scooter/pitbike

Status
Not open for further replies.

Txm

Well-Known Member
Hallo,

(mischien is dit niet de juiste plaats voor dit soort bericht maar jahhh..)

Ik ben nog niet lang op dit forum aanwezig,
maar heb al een vraag.


Ik zou een scooter/pitbike wilen kopen.:p

Weet nog niet goed wat ik zo nemen.8P

Hebben jullie meer iedeën?Laat het me dan weten!*D

Meer details:

Het is voor meer wat sprongetjes hier en daar,
Ga er ook wat Tunen.
Ik sleutel graag dus...


Liefst 50-125cc
redelijk snel optrekken
...9||6
 
Advertisement - register to remove this

Een pitbike gaat dan ook niet lang mee. Want dat zal dan waarschijnlijk zo'n bami-ding worden en die kunnen dat ook niet af.
 
Als je sprongetjes wil doen zou ik een pitbike kopen.
Als je dat met een scooter doet zal hij niet lang meegaan denk ik ;)

het is niet dat hij zo heel hoog moet springen ofzo,
maar gewoon wat een beetje avontuur mee kunnen beleven
 
Nouja een pitbike raad ik je in ieder geval ten sterkste af. Mijn neefje heeft er ook een en daar is altijd alleen maar mee door de woonwijk gereden, ding is nu ook niks meer waard en staat speling op van alle kanten en ga zo maar door.
 
Koop een CROSSbrommer ;)? In elk geval moet je met een scooter geen "avonturen beleven" en zon pitbike-je zal ook wel niet veel kunnen hebben, is allemaal maar klein en fragiel (en kut.)
 
Koop een CROSSbrommer ;)? In elk geval moet je met een scooter geen "avonturen beleven" en zon pitbike-je zal ook wel niet veel kunnen hebben, is allemaal maar klein en fragiel (en kut.)

hoe bedoel je

(als ik een pitbike zou kopen zou ik deze kopen : Deze pitbike )
als je nog tips hebt kan je het gerust zeggen.
 
Last edited:
Als je een fullsize 4t schakel koopt heb je wel aardige kwaliteit, dus bijv een Orion of een Skyteam. Niet dezelfde kwali als een Derbi maar stukken goedkoper. Dat zijn ook geen pitbikes.

Die 350 euro gevallen storten na 3 straatlengtes in elkaar, niet aan beginnen.
 
Als je een fullsize 4t schakel koopt heb je wel aardige kwaliteit, dus bijv een Orion of een Skyteam. Niet dezelfde kwali als een Derbi maar stukken goedkoper. Dat zijn ook geen pitbikes.

Die 350 euro gevallen storten na 3 straatlengtes in elkaar, niet aan beginnen.

zijn die derbi's dan juist goed of niet
 
Als je een fullsize 4t schakel koopt heb je wel aardige kwaliteit, dus bijv een Orion of een Skyteam. Niet dezelfde kwali als een Derbi maar stukken goedkoper. Dat zijn ook geen pitbikes.

Die 350 euro gevallen storten na 3 straatlengtes in elkaar, niet aan beginnen.

eigenlijk zijn het niet echt pitbike's dat ik bedoel want die zijn wel erg klein,

het is dus eigenlijk een GROOT formaat van een pitbike

maar dan niet in cross soort maar in racing soort,voor gewoon wat op straat te touren en af en toe te crossen op gras enzo
(dan ziet ie wel vuil enzo maar dat is geen probleem)
 
PITBIKE

klxbabe.jpg


WAT JIJ WIL

honda-mt58.jpg


Een crossbrommer dus. Een pitbike is zo'n speelgoed dingetje wat kut rijdt en echt alleen leuk is om in de zomer even mee naar de speeltuin te rijden 2km.
 
PITBIKE

klxbabe.jpg


WAT JIJ WIL

honda-mt58.jpg


Een crossbrommer dus. Een pitbike is zo'n speelgoed dingetje wat kut rijdt en echt alleen leuk is om in de zomer even mee naar de speeltuin te rijden 2km.


Jahh correct.

Maar weet iemand een redelijk goed koop crossbrommer van het merk (yamaha,kawasaki)
of is er nog een andere goede mag je ook zeggen.
 
wil je hem nieuw kopen, of 2e hands? Want nieuw zijn derbi crossers erg duur. Je hebt ook nog motorhispania, aprilia, orion.

Ga zelf gewoon ff kijken bij dealers of op internet ofzo
 
nou, je hebt anders pitbikes van echt goede kwaliteit. Maar die kosten ook wat.

vanaf 1200 zit je wel goed met een pitbike. Maar dan kocht ik eerder een 125cc crossmotor van ktm ofzo. 2dehands.
 
nou, je hebt anders pitbikes van echt goede kwaliteit. Maar die kosten ook wat.

vanaf 1200 zit je wel goed met een pitbike. Maar dan kocht ik eerder een 125cc crossmotor van ktm ofzo. 2dehands.

jahh die motors van KTM vind ik echt wel goede kwaliteit.

maar mijn budjed ligt onder de 1000 euro

of zou je er zoon kunnen krijgen

(het type dat ik eigenlijk wil van motor is enduro
 
wil je hem nieuw kopen, of 2e hands? Want nieuw zijn derbi crossers erg duur. Je hebt ook nog motorhispania, aprilia, orion.

Ga zelf gewoon ff kijken bij dealers of op internet ofzo

motorhispania valt het meest in de smaak bij mij.

Is het een goede motor (125 cc)?

zijn er minpunten?

of zijn er betere crossmotoren?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top