G Gijssidee New Member Saturday at 02:45 #1 Hallo ik wil dus een nieuwe 70cc kit halen van zandri Opvoerkit / Tuningskit 70cc Minarelli horizontaal LC Deze maar moet ik er dan een andere uitlaat voor 70cc bij halen zo ja waarom ?
Hallo ik wil dus een nieuwe 70cc kit halen van zandri Opvoerkit / Tuningskit 70cc Minarelli horizontaal LC Deze maar moet ik er dan een andere uitlaat voor 70cc bij halen zo ja waarom ?
Charlie Charlie Saturday at 13:16 #2 Waarom wil je die kit halen? Wat wil je ermee bereiken? Er staat dat het een echte racer zal zijn maar dat is een klein beetje overdreven verwacht ik. Wat heb je nu voor een scooter? Je setup? En wat wil je? Upvote 0 Downvote
Waarom wil je die kit halen? Wat wil je ermee bereiken? Er staat dat het een echte racer zal zijn maar dat is een klein beetje overdreven verwacht ik. Wat heb je nu voor een scooter? Je setup? En wat wil je?
G Gijssidee New Member Saturday at 13:26 #3 Charlie said: Waarom wil je die kit halen? Wat wil je ermee bereiken? Er staat dat het een echte racer zal zijn maar dat is een klein beetje overdreven verwacht ik. Wat heb je nu voor een scooter? Je setup? En wat wil je? Click to expand... nou ik heb de Piaggio sfera 50 2t standaard en loopt 50 en die kit bewijst dat die dan meer koppel heeft en rond de 70/80 gaat Upvote 0 Downvote
Charlie said: Waarom wil je die kit halen? Wat wil je ermee bereiken? Er staat dat het een echte racer zal zijn maar dat is een klein beetje overdreven verwacht ik. Wat heb je nu voor een scooter? Je setup? En wat wil je? Click to expand... nou ik heb de Piaggio sfera 50 2t standaard en loopt 50 en die kit bewijst dat die dan meer koppel heeft en rond de 70/80 gaat
Brute-Force Black Bullet. 2.0 Saturday at 13:30 #4 Gijssidee said: moet ik er dan een andere uitlaat voor 70cc bij halen zo ja waarom ? Click to expand... Ja ... Yasuni R. Upvote 0 Downvote
Gijssidee said: moet ik er dan een andere uitlaat voor 70cc bij halen zo ja waarom ? Click to expand... Ja ... Yasuni R.
W WEBRacing Well-Known Member Saturday at 13:36 #5 Gijssidee said: nou ik heb de Piaggio sfera 50 2t standaard en loopt 50 en die kit bewijst dat die dan meer koppel heeft en rond de 70/80 gaat Click to expand... Een kit voor Minarelli gaat niet op een Piaggio passen natuurlijk. Upvote 0 Downvote
Gijssidee said: nou ik heb de Piaggio sfera 50 2t standaard en loopt 50 en die kit bewijst dat die dan meer koppel heeft en rond de 70/80 gaat Click to expand... Een kit voor Minarelli gaat niet op een Piaggio passen natuurlijk.
G Gijssidee New Member Saturday at 15:49 #6 WEBRacing said: Een kit voor Minarelli gaat niet op een Piaggio passen natuurlijk. Click to expand... Hoezo niet ? Upvote 0 Downvote
WEBRacing said: Een kit voor Minarelli gaat niet op een Piaggio passen natuurlijk. Click to expand... Hoezo niet ?
Maurik123 Member Saturday at 16:04 #7 Omdat minarelli een andere motorblok is dan piaggio... Upvote 0 Downvote