This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Scooter opvoeren

Oke dus, ik heb een Driewielscooter.. vet ding, krijg veel positieve reacties, maar nou wil ik dus dat hij 65/70 loopt, er zit geen Vario ring in alleen een onbegrensde CDI.. althans dat denk ik. Dat is 1 ding waar ik mee zit hoe ik deze ga testen zodat ik 100% zeker weet dat hij onbegrensd is.

Verder is de begrenzer van de gas eraf, dus ik kan iets meer gas geven. Nu had ik ergens gelezen over een "Luchtfilter begrenzer" Anyone can help me

Gaat om een 139QMB 4T Chinese blok, 50cc. Bouwjaar volgens mij 2021, loopt op dit moment GPS 53 en op een wonderbaarlijke wijze loopt hij op de teller 63 (). Als jullie foto's willen kan ik die vast wel sturen. In iedergeval is hier alvast een foto hoe die eruit ziet

Groetjes, Maurice

"UPDATE"
Vandaag een grote beurt gekregen, andere carb 19mm en een 84 sproeier

Attachments

• Snapchat-1183835481.jpg
    249.4 KB · Views: 22
Last edited:
Wat er gebeurt wanneer je een ac cdi op de plek van een dc cdi steekt en vice versa?

Als je AC zet op een DC-CDI zal deze in rook opgaan omdat de wisselspanning vele malen hoger is dan de 12 Volt van de accu.
Als je DC zet op AC-CDI weet ik niet zeker maar volgens mij zal de CDI niet kapot gaan maar je zult geen of een hele slechte vonk hebben ook kan de zekering doorsmelten.