Ja dat kan ik wel begrijpen dat je daar niets bij kan voorstellen haha, maar ja het blijft heel grappig als jij met 53 gaat en de scootertje met tyfus herrie er wel uit word gepikt is dat best geinig kan ik je vertellen. Van het veranderen van de standaard dingen dat begreep ik al wel ja. En ja ik ga niet met een gordel zittenkan me niks voor stellen van positieve reacties.... sorry.
je kan alleen 100% zeker weten of nie begrensd is door het los te schroeven.
verder kan je de standaard dingen veranderen op hem sneller te laten gaan.
wat is de wielbasis van dit apparaat? als ie groot genoeg is kan je er een gordel opzetten en de helm thuis laten.
Deze 3 wieler is Ideaal voor minder Gehandicapten , of mensen met evenwicht stoornis .kan me niks voor stellen van positieve reacties.... sorry.
je kan alleen 100% zeker weten of nie begrensd is door het los te schroeven.
verder kan je de standaard dingen veranderen op hem sneller te laten gaan.
wat is de wielbasis van dit apparaat? als ie groot genoeg is kan je er een gordel opzetten en de helm thuis laten.
natuurlijk!Deze 3 wieler is Ideaal voor minder Gehandicapten , of mensen met evenwicht stoornis .
Er bestaan ook 3 wielers waar je met een Rolstoel in kan Parkeren , en dan rijden .
Deze Mensen krijgen een stuk vrijheid terug ...
Daar al aan gedacht ???
ivm mijn beperking rijd ik er mee en inderdaad Evenwichtsstoornis... Heb niet echt goeie balans en dit ding is echt ideaalDeze 3 wieler is Ideaal voor minder Gehandicapten , of mensen met evenwicht stoornis .
Er bestaan ook 3 wielers waar je met een Rolstoel in kan Parkeren , en dan rijden .
Deze Mensen krijgen een stuk vrijheid terug ...
Daar al aan gedacht ???
Nee deze heb ik zelf gewoon gekocht, daarvoor had ik er eentje die opgevoerd was tot 65, dat heb ik overigens zelf gedaan door de begrenzer met gassen eraf te halen en vario ring. Deze heeft geen Vario en toch gek dat hij zelfs met een aangepaste CDI niet harder gaat.. heb jij adresje of linkje voor zo'n club? Ik woon zelf in Hoogvliet RotterdamHoi
vroeger had vespa ook zoiets heb nog aangeboden om dat ding te kopen maar hij was eigendom van de gemeente was in bruikleen gegeven
Weet niet hoe het bij jou zit anders kon je nog wel gedoe krijgen met het sleutelen
Je zit net als de rest vast aan de constructiesnelheid van 45 dus ook jij kunt een wok krijgen denk dat dit een mooie snelheid is
geniet van je vrijheid zoek een club op en toer lekker mee je zult met open armen worden ontvangen
Hmm zal eens kijkenDeze had ik een tijdje geleden gekocht bij Ali, teller ging tot helemaal max voorbij de 80, had niet met GPS geprobeerd. Ik denk zo'n 65km/u. Het klonk allemaal nog oké maar hier staan vaak rollerbanken, was meer voor de fun.
Ik heb AC nodigIk zou het niet helemaal aanraden zo'n CDI voor continu gebruik. Zelf zou ik het niet doen maar misschien weten anderen er meer over. Het maakt toch een stuk meer toeren.
En je zou moeten kijken of je een AC of DC cdi nodig hebt.
weet je dat zeker? lijkt mij een DCIk heb AC nodig
De oude die erin zat is ook AC. Moet een DC proberen dan of werkt dat dan niet.?weet je dat zeker? lijkt mij een DC
De oude die erin zat is ook AC. Moet een DC proberen dan of werkt dat dan niet.?
Weet jij dit toevallig?Of een scooter gebruik maakt van een AC-CDI of een DC-CDI kun je het makkelijkst zien aan de bedrading van de cdi.
Wanneer op de twee-polige connector van de CDI een rood/zwarte draad zit en eventueel ook nog een zwart/witte draad is dit een AC-CDI.