Postmalonefromwish
New Member
Oke dus, ik heb een Driewielscooter.. vet ding, krijg veel positieve reacties, maar nou wil ik dus dat hij 65/70 loopt, er zit geen Vario ring in alleen een onbegrensde CDI.. althans dat denk ik. Dat is 1 ding waar ik mee zit hoe ik deze ga testen zodat ik 100% zeker weet dat hij onbegrensd is.
Verder is de begrenzer van de gas eraf, dus ik kan iets meer gas geven. Nu had ik ergens gelezen over een "Luchtfilter begrenzer" Anyone can help me
Gaat om een 139QMB 4T Chinese blok, 50cc. Bouwjaar volgens mij 2021, loopt op dit moment GPS 53 en op een wonderbaarlijke wijze loopt hij op de teller 63 (). Als jullie foto's willen kan ik die vast wel sturen. In iedergeval is hier alvast een foto hoe die eruit ziet
Groetjes, Maurice
"UPDATE"
Vandaag een grote beurt gekregen, andere carb 19mm en een 84 sproeier
Verder is de begrenzer van de gas eraf, dus ik kan iets meer gas geven. Nu had ik ergens gelezen over een "Luchtfilter begrenzer" Anyone can help me
Gaat om een 139QMB 4T Chinese blok, 50cc. Bouwjaar volgens mij 2021, loopt op dit moment GPS 53 en op een wonderbaarlijke wijze loopt hij op de teller 63 (). Als jullie foto's willen kan ik die vast wel sturen. In iedergeval is hier alvast een foto hoe die eruit ziet
Groetjes, Maurice
"UPDATE"
Vandaag een grote beurt gekregen, andere carb 19mm en een 84 sproeier
Attachments
Last edited: