Scooter opvoeren zonder dat je ouders het weten

Force

Well-Known Member
nou iemand een idee ik kan zowiezo geen andere uitlaat nemen want dat weet me pa gelijk misschien andere ips ik zelf dacht aan een begrenzer?? tips tips tips gevraagd

Advertisement - register to remove this

Geen begrenzer a.u.b. kut dingen. Ik heb zelf een Reverse + gila 70 en 17.5mm carb. En hele slappe trekveertjes dus ik kan vrij rustig wegrijden. Ok geen goede sprint setup maar okeej.

Maar ik mag t dus ook niet, van die uitlaat heb ik uitgelegd dat dat er 1tje is voor op de openbare weg dat tie dus goedgekeurd is door de europesewet. En hij geloofd het. Want er staat zo'n nummer op!:)

Originally posted by ids
je gooit er een laag toerige 70cc op
met een 17.5mm carb (of 19mm)
std pijpje.
en een begrenser

werkt toppie bij mij :W

/edit/ jij was eerder :)/edit/

wil mezelf niet dood rijden met een 70 ik hou het voorlopig bij 50 is me eerste scoot pas

Originally posted by BlackRunner
Geen begrenzer a.u.b. kut dingen. Ik heb zelf een Reverse + gila 70 en 17.5mm carb. En hele slappe trekveertjes dus ik kan vrij rustig wegrijden. Ok geen goede sprint setup maar okeej.

Maar ik mag t dus ook niet, van die uitlaat heb ik uitgelegd dat dat er 1tje is voor op de openbare weg dat tie dus goedgekeurd is door de europesewet. En hij geloofd het. Want er staat zo'n nummer op!:)
daartrapt mijn pa dus niet in

met een laagtoerige 70 en een std uitlaat rij je je net zo snel dood als met een std scooter. Hij gaat er heus niet bruut van rijden. Je merkt gewoon wat meer koppel en vermogen...

ik mocht eerst ook niets, ik begon met een ZX en ben zo verdcer gegaan en uiteindelik weten ze het "officieel niet", maar m'n pa weet best dat ik harder ga. Maar een DR70 ofsow op originele uitlaat en mooie carb is idd wel leuk !!
succes

ik mocht eerst mn scooter ook niet opvoeren, maar ik ga binnenkort ook aan de 70cc :) ik mocht wel uitlaat vario en koppeling en carb enzo, alleen geen 70cc ivm met verzekering. Maar ik heb tegen mn pa gezegd dat ik rustig zal rijden. En ik rijd ook rustig ( ook al had ik eerst een NRX 8P ).

Koop gewoon een DR70 en hou de rest std ( ook je carb ) een 17,5mm is aan te raden, maar ik denk dat als je goed smeert dat het nog wel kan met je std carb. Ik raad het niet van harte aan, maar als carb een probleem is ;) Ik ken een gast die mag niet eens z'n scooter ontgrensen :P

Jah...ach...mijn pa zit bij de politie dus ik mocht in ut begin me runner ook niet opvoeren....ding reed wel leuk...

evo 50
onbegrensde std pijp
17,5mm

ging heel erg leuk maar dat wist me pa dus niet....nu rij ik met de setup die je kan lezen en hij zegt er nix meer van ....ideaal...miss wel wat voor jouw een evo 50?

Originally posted by Force
daartrapt mijn pa dus niet in

daar valt nergens in te trappen, wnat het is zo...
ga maar naar de dealer
laatst stond ik daar, was krel voor me dioe een technigas kocht en die was ook eu goed ! er zat gewoon een prop in de uitlaat, maar die slaan ze er tog voor nix uit dus klaar :)

een evo 50 op een onbegrensde std pijp, sla je dan bijna achterover en het gaat maar 65digi ofzo :rolleyes: . Een evo50 kost me toch ff een lieve duit, en wat heb je er nou aan ? Zo'n hoogtoerige cilinder met een std uitlaat :?

nope...105 @ runner teller...en trok leuk op...met 17,5 mm niet goed kunnen testen omdat ie toen warmliep omdat een vent me een klap gaf waardoor me scooter viel en me olie slang niet goed meer vast zat zonder dak ut wist..ik rij.....wwhhhhhhhhooooooooooppppp warm gelopen...maar met die 12mm ging ik dus 105@teller

Ik ken het probleem.
Ik gooide er eerst een andere vario op. Daardoor reed hij 10km/h harder. In combinatie met een hebo koppeling reed m'n NRG best aardig en hou je de meeste onbegrenste scooters met race uitlaat wel bij hoor (meestal rij je net 3 a 5 km/h langzamer ofzo). Mja, sommige mensen hebben nooit van afstellen gehoord... Maar met andere vario en eventueel koppeling kom je ook ver. Wil je verder dan zou ik idd met een dr70 verder gaan.

Ik mag na 2,5 jaar eindelijk wel een andere uitlaat en me std uitlaat weggooien :) Dus er is altijd hoop hoor, maar soms duurt het een tijdje verdomme :|

Back