Scooter Ophaal Service

---Advertorial---

De scooter ophaal service! Service voor het transporteren van tweewielers. Dagje circuit racen??

Wil jij een scooter of bromfiets kopen maar heb je geen idee hoe je hem gaat ophalen?

Is jou scooter of bromfiets kapot en moet hij naar de plaatselijke dealer worden gebracht?

Pech langs de weg?? Of wil jij je Tweewieler simpelweg van A naar B laten transporteren?

Geen probleem! Bel SOS! Sla het nummer op en wij laten je nooit in de steek. Bezoek de website voor meer informatie www.scooterophaalservice.nl

Word nu lid en maak kans op een dagje racen op een Zip SP 2000 wedstrijd race scooter uit het NK scooterracen! Samen met ons team ga jij onder begeleiding kennis maken met het circuit racen. De hele dag word gefilmd en op DVD gemonteerd.

Voor vragen stuur een mailtje naar info@scooterophaalservice.nl of bel 0613 – 452956
 
Advertisement - register to remove this

Nogmaals, onze prijs is gebaseerd op de gemiddelde prijs van alle scooterdealers in de randstad en omgeving. Bijvoorbeeld hartje Amsterdam kost het gemiddeld 40 euro en het boeren Middenbeemster 20 euro.

Dat jij (5 euro extra) duur vind in zuid-limburg geeft geen enkele waarde aan dit discussie topic.
 
Ik vind het concept goed verzonnen, zeker de samenwerking met dealers.
Ook de hulp ter plaatse lijkt me nogal eens handig. Vaak worden scooters door dealers opgehaald voor het proppen van een band en dan is zo'n klant zn scooter toch even kwijt en moet daarnaast ook nogeens de scooter zelf ophalen.
 
I agree, ik mag dit wel vernieuwende ideeen uitvoeren en kijken of het lukt. En zo te zien lukt het. Dus laat patco lekker met rust, hij is gewoon een slimme ondernemer. Denk dat de meesten wel denken waarom heb ik dit niet bedacht en binnen no time zijn is er in andere regio's ook zoiets gestart.
 
Leuk stukje!

Vriend van mij had laatst ook een zip door jou laten ophalen. Heb van hem vernomen dat hij het erg prettig vond, en prijs nog wel mee viel.

Succes met je bedrijf, Alleen hoezo doet je site het niet?
 
Back
Top