Scooter onderdelen

renedis

niceee
Hallo mede scoterforum.net'ers,

Ik ben zo'n 4 jaar uit het wereldje van scooters nu, maar wil weer beginnen.
Toendertijd was een 70cc malossi MHR speed, yasuni C21, 28' carb top of the bill.

mijn vraag is of dit nog steeds top is?
Ik blijf met minarelli horizontaal rijden maar moet toch echt ongeveer weten wat ik moet hebben. (eventuele scooter shops vermelden is ook welkom)

Koopmans bestaat niet meer (jammer, kwam er TE vaak) en 3BR volgens mij ook niet om de boel te laten tunen. Waar kan ik terecht voor een goede tuning?

meningen verschillen natuurlijk maar een schop in de goede richting zou ik zeer op prijs stellen.


alvast bedankt/Gegroet,

Rene
 
Advertisement - register to remove this

Op mina is:

MHR speed 7t
Yasuni C21
28carb

etc.. nogsteeds het bestpresterende blokje.

Tuning kun je terecht bij : EPC XSH Twins Karsemeijer etc..
 
Tegenwoordig heb je ook (qua cilinders) Team Christofolini Racing (T.C.R. 80cc), 2Fast4Race (2F4R 80cc), Malossi BigBore (86cc en 77cc) en Stage6 heeft al een lange tijd hun nieuwe R/T cilinders (70cc en 95cc) aangekondigd maar zijn nog steeds niet op de markt.
Daarnaast heb je inderdaad de Speed natuurlijk

Voor tuning kun je tegenwoordig ook naar JS-tuning, HT (Heiko), FMT (Fred Motoren)
 
hallo allemaal hebt hier een malossi blok met onsteking,koppeling,vertanding
de verdere rest in onderdelen,hele blok malossi zelfs de uitlaad alles race onderdelen
mag voor 200 euro weg
ik kom uit maastricht
intressen bel me 0625507977
 
hallo allemaal hebt hier een malossi blok met onsteking,koppeling,vertanding
de verdere rest in onderdelen,hele blok malossi zelfs de uitlaad alles race onderdelen
mag voor 200 euro weg
ik kom uit maastricht
intressen bel me

Zou je nummer even weghalen, kan je mensen via PM wel geven als ze interesse hebben.
 
Back
Top