Merik

Fish
Ik wil mijn scooter ( TGB dacht 303) naar elektrisch.

Ik wil voor 3000w electrische moter gaan zo dat ik daar me ook door Duitsland kan rijden.
Ik weet alleen niet wat dan de beste voltage is en en welke capaciteit de accu moet hebben.
Kan iemand mij hier vedder me helpen?
 
Advertisement - register to remove this

Heb je al een motortje oid? Dan kun je het beste bij de fabrikant informeren van de desbetreffende motor. Want hoe ga je zoiets aanpakken? Lijkt me niet zo 1 2 3 plug en play te zijn als.je vanaf een scooterblok naar electrisch gaat toch?
 
Heb je er al eens aan gerekend wat je dit alles gaat kosten en heb je ook bekeken wat je allemaal aan je huidige scooter moet verbouwen?
Verder denk ik dat de rdw deze scooter moet zien en goedkeuren voordat je een nieuwe kentekenbewijs krijgt.
Dit alles is niet zo simpel en kost veel geld.

Als je elektrisch wilt, beter je eigen scooter goed verkopen en het bedrag wat je hierboven kwijt zou zijn bij dit geld leggen en daarvan een goeie elektrische scooter kopen.
 
Het lijkt me dat als het niet plu&play is dat het bijzonder lastig wordt er een elektrische motor onder te plaatsen. Ik denk dat wat sparky zegt handiger is.

De capaciteit van de accu ligt er trouwens maar net aan hoeveel geld je er voor over hebt om langere afstanden te rijden
 
Back
Top