Scooter Movie

JuX0rz

Well-Known Member
Ik ben al een tijdje lid op een ander scooterforum maar sinds kort ook hier.
Ik ben van plan om een Scooter Movie te maken. Dit is niet zomaar een movie met movie maker gemaakt en een nummertje 'deronder maar een goede movie.
Laat het even weten of ik beeldmateriaal van jullie kan krijgen en of jullie het een goed idee vinden. voorwaarde is wel dat jullie hem online zetten.
Bespreek het verder maar met me op msn : patrickzz@hotmail.com
 
Advertisement - register to remove this

ik heb wel 2 home made stunt movies voor je....van 2 vrienden van me
verder heb ik sowieso nog bergen met filmpje van scooters
en ook zou er al is een film uitkomen
Twisted ofzo zou die heten, maarja nooit van gekomen.
maar jij bent dus echt van plan een dvd ofzo te maken?
 
Ik weet niet of er al dan niet een dvd van zou uitkomen.
Maar er zullen dan niet movies in zitten met gasten die zonder helm wheely's maken, daar staat scootertuning.net niet achter.
 
En de overige members van scootertuning, en aanverwante sites als scooterforum.net, denk ik ook niet.
Wheelyen zonder helm is gewoon dusdanig onverstandig dat je dat niet moet gaan zitten belonen met plaatsing op een DVD ed.
 
Cipher said:
En de overige members van scootertuning, en aanverwante sites als scooterforum.net, denk ik ook niet.
Wheelyen zonder helm is gewoon dusdanig onverstandig dat je dat niet moet gaan zitten belonen met plaatsing op een DVD ed.

amen
 
ik zou zeggen doe je best :D
maak een vet filmpje waarin je dus ziet dat niet alle scooterrijders een stel debielen zijn met btje snelle scoots...stunts...zou wel lache zijn:)
 
Back
Top