This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Scooter met schakelaar opgevoerd (cdi 32 km/h / onbegrensd) zonder succes

Status
Not open for further replies.

scooterlooter

New Member
Hallo mensen,
Ik had mijn chineze gy6 scooter (santini capri 2015 9000km) gisteren met een cdi (10 inch versie zoals mijn banden) met afstandsbediening opgevoerd, alleen zonder baat . Als hij gebokt is en ik gas geef en op de afstandsbediening switch van 32km/h naar onbegrensd hoor ik de scooter hogere toeren maken. Alleen als ik rijd merk ik er niks van, sterker nog, hij gaat niet harder dan 32km/h. Aan wat kan dit liggen? Ik heb rollen van 5.7 gram erin gedaan en een gladde vario bus. Zijn de rollen misschien te licht?. Dit soort chineze scooters net als de agm vx 50 en btc riva hebben een toeren sensor bij de carterkap, die door middel van een magneet de toeren telt. Moet ik die misschien doorknippen? Ik hoop dat iemand me uit de brand kan helpen. Bedankt.
 
Last edited:
Dat de scooter in ieder geval sneller gaat dan de 32km/h op begrensde stand ( dus minimaal 45 km/h op de onbegrensde stand), de acceleratie kan mij niet zoveel schelen. Ik had wel een nieuwere v snaar erin gedaan met een dikte van 17.8 in plaats van de 18 ervoor zou dat invloed hebben?
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.