nick-nick Geile beer 12 December 2003 #1 mag ik hier een site neerzetten of wordt ik dan geband? iedergeval ais er een meeting in Adam industrie-terijn. bij shell. hoop dat ik niet hiervoor word geband... anders zou ik graag een waarschuwing willen. mzzl.....
mag ik hier een site neerzetten of wordt ik dan geband? iedergeval ais er een meeting in Adam industrie-terijn. bij shell. hoop dat ik niet hiervoor word geband... anders zou ik graag een waarschuwing willen. mzzl.....
jelmer :: St0er :: 12 December 2003 #2 lijkt me handiger om meetings voortaan bij meetings en races te zetten ipv Scooters Algemeen.. Verder welk industrie terrein bij welke shell en een datum en tijd zijn ook handig.. Upvote 0 Downvote
lijkt me handiger om meetings voortaan bij meetings en races te zetten ipv Scooters Algemeen.. Verder welk industrie terrein bij welke shell en een datum en tijd zijn ook handig..
Joost@aerox 3BR Tuner 12 December 2003 #3 ff een goed topic maken in het goede forumdeel, met wat meer info, zonder spam. Upvote 0 Downvote