Scooter lucht filter

blablablabla VROEM VROEM

Well-Known Member
Goeden dag
Ik zou maar gewoon straight to the point gaan.
Ik heb een 70cc scooter met een mallosi power filter en je raad het all dat ding maakt een hoop kabaal niet normaal. Ook word hij snell nat en kan ik dus niet rijden als het nat is mijn vraag is dus
: welke filter kan ik het best kopen die tegen de regen kan en die niet zo'n kabaal maakt.
En ja ik zou er vast wel een kunnen kopen maar ik dacht ik vraag het effe aan de pro's.

EDIT:IK heb geen orginele lucht filter std/bak. Hoe je het ook noemt ,(niet disrespectfull bedoelt,)


Groetjes J siertsema

Btw linkie zou mischien leuk zijn.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Beste Joelkoel,
Powerfilter met een stukje slang lucht laten aanzuigen vanaf een schone plek? Mogelijk zelfs buddy-bak? Of: Origineel filter?
Komen vast nog meer ideeën,
Groet,
 
De originele filter met een malossi filter matje of polini filtermatje is de beste keuze..
Een powerfilter is niet bedoeld voor de openbare weg.. Alleen wanneer een originele luchtfilter echt pas een probleem word.. En dat is met de meeste cilinders geen probleem.
 
De originele filter met een malossi filter matje of polini filtermatje is de beste keuze..
Een powerfilter is niet bedoeld voor de openbare weg.. Alleen wanneer een originele luchtfilter echt pas een probleem word.. En dat is met de meeste cilinders geen probleem.

Hoi hoi ja de orginele filter heb ik dus niet ik zag dus wel een "power filter"/ luchtfilter van doppler :https://www.scootparts.nl/powerfilter-doppler-blauw . En heb daar ook al meedere mensen over praten maar ik weet niet of die nou echt stiller is of niet. Weet jij daar iets van? Of toch beter gewoon zon orginele luchtfilter met bak?
 
Last edited:
Back
Top