Scooter loopt warm

Tommyspeed0

Speedfight 2,standaard,BJ2013,km16000,2ehands
Hallo,

Ik heb een speedfight 2 uit 2013 hij is helemaal standaard alleen de uitlaat is een standaard snel wel met prop hij heeft een elektrische oliepomp en een grijze cdiolie unit de brommer loopt telkens warm de afstelling is goed en olie krijgt het ook zit zelfs extra door de benzine heen. Er is voor het probleem een nieuwe cilinder en zuiger op gezet omdat de olie slang klem heeft gezeten waardoor t kapot is gelopen sinds dien gebeurt het warm lopen ik rij halfgas niks aan de hand volgas stukje net alsof je de sleutel omdraait meteen stil en remt af als een malle start ook weer direct das t raarste temp meter geeft ook niet extreem warm aan... kan het zo zijn dat door die eerste keer kapot lopen de lagers zover op hun donder hebben gekregen waardoor en nu verkeerde wrijving ontstaat en de lagers dan blokkeren ? Hoop op wat duidelijk hulp voordat ik de brommer ga ontleden
 
Advertisement - register to remove this

Maar dit moeten gegarandeerd de lager zijn heb t uit elkaar de lagers hoor je en de nieuwe zijn stil speling van links naar rechts hebben deze lagers sowieso altijd een beetje maar je hoort de lagers echt akelig lopen
 
Back
Top