scooter loopt slecht

thom301

Well-Known Member
hallo, Ik heb een sachs speedjer r scooter (2 takt) maar het probleem is nu dat als ik op wil trekken ik veel gas moet geven en dat hij dan opeens in een schok wegrijdt. En als ik bv voor een stoplicht wacht en ik laat het gas los dan valt hij uit.

Weet iemand het probleem of wat ik hieraan kan doen.
Ik heb geen verstand van scooters;( en weet dus niet wat t kan zijn.

groeten Thom
 
Advertisement - register to remove this

als ik op wil trekken ik veel gas moet geven en dat hij dan opeens in een schok wegrijdt. En als ik bv voor een stoplicht wacht en ik laat het gas los dan valt hij uit.

dit is waarschijnlijk te wijten aan 1)een slechte afstelling van je variorollen en ook van je rolantieregeling.
grtzz
 
Okee bedankt voor je reactie maar zoals ik al zei weet ik niets van scooters, dus wat zou ik hieraan moeten doen?

Alvast bedankt

MVG thom
 
italiaans
[IR]http://www.scooterservicebijnen.nl/cm/components/com_virtuemart/shop_image/product/Sachs_Speedjet_R_49df07c79332f.jpg[/IR]
 
Last edited by a moderator:
sproeier

ik heb een sachs speedforce en die van mij viel ook uit als ik voor een stoplicht stond toen heb ik hem na laten kijken en er zat een vuiltje in mijn sproeier

effe de sproeier schoon spuiten en hij loopt weer als een zonnetje
 
zo'n kreng in 1200 nieuw geloof ik, wat verwacht je dan..
maar idd even carb eraf halen en even helemaal schoon spuiten met luchtslang.
scoot is trouwens duits;)
 
mocht het niet werken,

even kijken naar je stationairsschroef,
en dat je veel gas moet geven voordat je wegrijd kan liggen aan dat je te strakke trekveren hebt.
 
Back
Top