Scooter loopt raar

Houtenmuur

New Member
Hoi ik heb hulp nodig met mij peugeot speedfight 2. Als ik mijn scooter start dan loopt ie normaal, hij trekt normaal op
Maar als ik eenmaal gas geef dan trekt hij niet meer en valt hij onbeetje uit bij de vijfduizend touren. Ik vraag me af wat het probleem kan zijn. Hij loopt namelijk normaal tot de vijfduizend touren. Het uitzetten van de cilinder kan het ook niet zijn aangezien al ik koud wegrijd hij ook zo vreemd doet.

ik heb er een 70cc airsal onder zitten. Yasuni c21.
Polini vario
Polini krukas.
Malossi band.
voor de rest is alles standaard.
 
Advertisement - register to remove this

Hoi ik heb hulp nodig met mij peugeot speedfight 2. Als ik mijn scooter start dan loopt ie normaal, hij trekt normaal op
Maar als ik eenmaal gas geef dan trekt hij niet meer en valt hij onbeetje uit bij de vijfduizend touren. Ik vraag me af wat het probleem kan zijn. Hij loopt namelijk normaal tot de vijfduizend touren. Het uitzetten van de cilinder kan het ook niet zijn aangezien al ik koud wegrijd hij ook zo vreemd doet.

ik heb er een 70cc airsal onder zitten. Yasuni c21.
Polini vario
Polini krukas.
Malossi band.
voor de rest is alles standaard.
Hoeveel km? Afstelling? Wat ik nu lees zou het aan de overbrenging kunnen liggen, is deze misschien versleten?
 
Met de overbrenging bedoel je de koppeling?? En er zat net 1300 op de teller nadat het blok gereviseerd is maar voor de carter staat er bij elkaar 11000 op
Met de overbrenging bedoel ik: de vario, vsnaar en koppeling ja, als hier toevallig iets versleten is kan je scooter ook slechter zijn kracht op de grond krijgen. Heb je ook al je carb nagekeken?
 
Met de overbrenging bedoel ik: de vario, vsnaar en koppeling ja, als hier toevallig iets versleten is kan je scooter ook slechter zijn kracht op de grond krijgen. Heb je ook al je carb nagekeken?
Die heb ik nagekeken en is compleet schoon.
ik ga hem na laten kijken door een scooterzaak. Aangezien ik denk dat ik het blok aan het slopen ben. Ik reed pas normaal op vijfduizend touren, en ik hoorde een stuk metaal afbreken teminste zo leek het. Ik denk dat een zuiperveer het begeven heeft.
 
Back
Top