y.martt
New Member
Hallo mensen,
Ik heb een piaggio zip 4t 2v
Er zit een 80cc onder, sproeier 82 (ook getest met 84, 86), std luchtfilter (ook getest met openluchtfilter) staat 8800km op en het nieuwe cilinder nog geen 500km
Het probleem; de scooter loopt dus stationair zolang die op de middenbok staat, zodra ik m ook maar een klein duwtje geef om hem er vanaf te halen hoor ik al dat die wilt afslaan. Zolang ik gas bij geef is er niks aan de hand, maar uit zich zelf doet die t niet. Ik heb de stationair schroef al geprobeerd maakt niet uit hoe die staat hij doet wel wat zolang die op de bok staat maar veranderd niks voor op de wielen. Nog raarder is dat die het wel heel eventjes heeft gedaan toen ik wat probeerde met de schroef ietsje geleden maar nu doet die het helemaal niet meer. Ik heb de rolletjes recent vervangen dus misschien heb ik toen iets fout gedaan wat dit zou kunnen beïnvloeden. Maar hij rijd verder hetzelfde als eerst en is totaal niet veranderd qua top of trekkracht alleen dit.
Ik heb ergens anders iets gelezen over iemand die een knik in zn vacuüm leiding had zitten maar dat was t niet.
Ik hoop dat iemand hier weet wat er aan de hand is, alvast bedankt.
Ik heb een piaggio zip 4t 2v
Er zit een 80cc onder, sproeier 82 (ook getest met 84, 86), std luchtfilter (ook getest met openluchtfilter) staat 8800km op en het nieuwe cilinder nog geen 500km
Het probleem; de scooter loopt dus stationair zolang die op de middenbok staat, zodra ik m ook maar een klein duwtje geef om hem er vanaf te halen hoor ik al dat die wilt afslaan. Zolang ik gas bij geef is er niks aan de hand, maar uit zich zelf doet die t niet. Ik heb de stationair schroef al geprobeerd maakt niet uit hoe die staat hij doet wel wat zolang die op de bok staat maar veranderd niks voor op de wielen. Nog raarder is dat die het wel heel eventjes heeft gedaan toen ik wat probeerde met de schroef ietsje geleden maar nu doet die het helemaal niet meer. Ik heb de rolletjes recent vervangen dus misschien heb ik toen iets fout gedaan wat dit zou kunnen beïnvloeden. Maar hij rijd verder hetzelfde als eerst en is totaal niet veranderd qua top of trekkracht alleen dit.
Ik heb ergens anders iets gelezen over iemand die een knik in zn vacuüm leiding had zitten maar dat was t niet.
Ik hoop dat iemand hier weet wat er aan de hand is, alvast bedankt.